2005-02-20, 19:02
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birre
Hehe aja.. 5 tog jag.. Ganska soft nu allts.. Ska ta och se p film eller ntt

Gr det, softa p med ngon film & bara chilla ...

Angende paracetamolen, det r ju egentligen om man pundar p Panocod/Citodon ofta man borde gra en kallvattenextrahering, men om man bara tar ngon gng ibland s gr det inte s mkt att f i sig paracetamol .

Jag tex. tar Citodon eller Panocod vldigt sllan, brukar ta 8-10st p engng och det blir endel paracetamol, men fr inte ont i levern eller s, bara om jag dricker p det .
Sammanfattning: Tar man det IBLAND s behvs ingen CWE, men det r ju bst att gra det .
Citera
2005-02-20, 19:05
Medlem
KaZibers avatar
Rekomenderar ocks att extrahera bort rvgiftet. Sjlv anvnder jag rent kodein om jag ska.

Du som blev speedad av kodein och tramadol... sker p att det inte var spetsat med ngot mer ? Trodde alla blev sla och avslappnade och softa iaf, kodein bryts ju ner i kroppen av ett enzym till morfin som efterliknar endorfiner.
Citera
2005-02-20, 19:06
Medlem
Saters avatar
Citodon funkar bst p morgonen, d kan det rcka med 30mg fr ett lagom fint rus s att kroppen lttar och man blir pratglad men effekten avtar ganska fort och vergr i slhet, iaf. fr mej. Om jag tar 60mg eller mer p kvllen s knner jag mej bara lite avslappnad och varm i kroppen till att brja med sedan vergr det i trtthet. Men det viktiga om man r ute efter rus med pillren r att inte ta fr ofta fr kroppen vnjer sej efter ett tag.
Citera
2005-02-20, 19:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaZiber
Rekomenderar ocks att extrahera bort rvgiftet. Sjlv anvnder jag rent kodein om jag ska.

Du som blev speedad av kodein och tramadol... sker p att det inte var spetsat med ngot mer ? Trodde alla blev sla och avslappnade och softa iaf, kodein bryts ju ner i kroppen av ett enzym till morfin som efterliknar endorfiner.

Jag blir speedad utav light-opiater, tyngre saker som bupe, moffe & horse fr mig moffad och soft .
Citera
2005-02-20, 19:14
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaZiber
Rekomenderar ocks att extrahera bort rvgiftet.

Finns ingen anledning att extrahera paracetamolen i citodon om man inte verdoserar kraftigt, jag tror rek. maxdos r 6 tabletter om dagen och s mycket kkar man oftast inte om man nu inte r narkoman, d fredrar man nog andra saker istllet.
Citera
2005-02-20, 19:39
Bannlyst
Hller med unbalanced om stdning p opiater, sist nr jag tog kodein stdade jag som fan!
men ven p sub och moffe brukar jag f std noja, blir allmnt nojig p opiater oftast och allt mste st snyggt och i raka rader!!!
Sen nr jag hller p som en galning s kan ju illamendet komma pltsligt, d str jag still som en orrlig idiot och sen stter jag igng igen!
MVH J

Hller med unbalanced om stdning p opiater, sist nr jag tog kodein stdade jag som fan!
men ven p sub och moffe brukar jag f std noja, blir allmnt nojig p opiater oftast och allt mste st snyggt och i raka rader!!!
Sen nr jag hller p som en galning s kan ju illamendet komma pltsligt, d str jag still som en orrlig idiot och sen stter jag igng igen!
MVH J
Eller frlt skrev jag detta nyss?????
brjar bli glmsk!!!
kan vll inte bero p opiater va???
Citera
2005-02-20, 19:40
Medlem
visslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag blir speedad utav light-opiater, tyngre saker som bupe, moffe & horse fr mig moffad och soft .

Samma hr, blir speedad av tradolan, kodein men ven buprenorfin faktiskt.
Morfin, heroin, ketogan och oxykodon gr mig sl
Citera
2005-02-20, 20:17
Medlem
Men va grymt!!!

Jag fr Citodon utskrivet mot min migrn... kan man trippa p det allst?
Jag vet att det r kodein i men jag trodde man var tvungen att pyssla som en tok fr att fixa sig ett rus - trodde inte bara man kunde knapra pillerna s dr rakt upp ner!

Knner mig nstan sugen att testa.

S om man som jag - icke pundare - trycker i sig SEX Citodon s blir man en jvel p att stda men riskerar inte att pajja levern? r det rtt greppat?
Citera
2005-02-20, 20:30
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Men va grymt!!!

Jag vet att det r kodein i men jag trodde man var tvungen att pyssla som en tok fr att fixa sig ett rus - trodde inte bara man kunde knapra pillerna s dr rakt upp ner!

S om man som jag - icke pundare - trycker i sig SEX Citodon s blir man en jvel p att stda men riskerar inte att pajja levern? r det rtt greppat?

Verkar lite konstigt, har du inte tagit av pillren eller har du missat ruset? Du kanske hr till den procentandel av befolkningen som inte fr ngon kick av kodein.
Citera
2005-02-20, 20:34
Medlem
Citat:
Men va grymt!!!

DU kan filtrera bort det skadliga mnet som tr p levern (finns en trd om hur man gr det) Blir nstan lika nyttigt som att ta godis
Citera
2005-02-20, 20:34
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Men va grymt!!!

Snlla, jag avskyr nr folk sger "trippa" nr man ska bli zonkad eller ptnd, trippar gr man p psykadelia .
MEN, ta som sagt ~6st Citodon och vnta och knn efter, och som ngon sade Paracetamol brjar bli RIKTIGT farligt nr man tar det varje dag i stora doser ....
Citera
2005-02-20, 20:38
Bannlyst
Hehe fan vad Robert Gustafson r rolig allst
Haha soft att se p film nr man tagit Citodon allts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in