• 1
  • 2
2012-05-10, 12:55
Medlem
KittyCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shava

Så, hjälp mig att resonera fram det bästa och effektivaste sättet att spela svårfångad på, så att tjejen just du tycker om vill ha dig tillbaka!
(för spelar man korten i "spelet" rätt, så funkar det!)

TACK!

Men lilla gubben: antingen har man "det" eller så har man det inte. Eftersom du måste fråga hur man gör så har du det inte.
Citera
2012-05-10, 13:09
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyC
Men lilla gubben: antingen har man "det" eller så har man det inte. Eftersom du måste fråga hur man gör så har du det inte.

Ha, det var det dummaste jag hört. Man måste ju bara träna, det gäller ju allt. Eller kunde du t.ex. läsa och räkna när du föddes?

Du min vän, verkar vara riktigt ointelligent.
Citera
2012-05-10, 14:03
Medlem
KittyCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Ha, det var det dummaste jag hört. Man måste ju bara träna, det gäller ju allt. Eller kunde du t.ex. läsa och räkna när du föddes?

Du min vän, verkar vara riktigt ointelligent.

Men lille vän, bara för att din mamma har sagt att du sjunger bra kan du inte vinna Idol. Lika troligt som att alla män kan bli bra i sängen...
Citera
2012-05-10, 14:11
Medlem
worjas avatar
Citat:

Då måste detta även gälla dig då du själv behöver tips och råd i den tråden du själv har startat. Så jag förmodar att du inte har det eftersom du frågar....
Citera
2012-05-10, 14:28
Medlem
KittyCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av worja
Då måste detta även gälla dig då du själv behöver tips och råd i den tråden du själv har startat. Så jag förmodar att du inte har det eftersom du frågar....

Det var ju läääängesen jag startade den tråden, så får säga att jag har blivit uppdaterad på den fronten. Däremot är jag inte intresserad av att spela spelet, orka liksom.
Citera
2012-05-10, 16:19
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Men lille vän, bara för att din mamma har sagt att du sjunger bra kan du inte vinna Idol. Lika troligt som att alla män kan bli bra i sängen...

Vadå? Det här handlar ju inte om hur man är i sängen, utan hur man ska "fånga" kvinnan.
Citera
2012-05-10, 17:02
Medlem
KittyCs avatar
[quote=qetuR]Vadå? Det här handlar ju inte om hur man är i sängen, utan hur man ska "fånga" kvinnan.[/QUOTE

Det var ju du som skrev att bara man tränar så blir man bra, min poäng är att vissa saker blir man inte bra på hur mycket man än tränar och vill... Men visst vill man fånga kvinnor ( spela spelet); ju svinigare du är desto bättre, det är tydligen något som går hem hos de flesta.
Citera
2012-05-10, 21:55
Medlem
springroses avatar
snälla du. jag fattar vad du menar. jävligt svårt att "fånga" någon men vet själv att när jag tänder till är killen riktigt varm o gullig mot mig men inte för tillgänglig. (= typ vänta ett par timmar med att svara på sms ibland men inte alltid, säga att man gillar henne men vänta ett par dejter innan man använder större ord än så osv, men alltid vara sig själv och vara lite observerande, lyssna mkt och utstråla självrespekt och självförtroende) det är en balansgång. men att spela taskig, det funkar inte i längden. du får det du ger s.a.s.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in