• 1
  • 2
2012-04-25, 23:43
Medlem
...Ståuppkomiker, tankesmedjan-medlem och skitkul.

Någon som vet något om honom? Lyckas inte stalka fram någon info alls via google mer än att han bor i Malmö och är straight.
Någon som sitter på ngn intressant info eller erfarenhet?
Citera
2012-05-03, 00:22
Medlem
stigmas avatar
Han är bisexuell och har en gång startat en tråd om sig själv på Flashback. Den fick dock bara ett svar. Mitt.
Citera
2012-05-03, 02:00
Medlem
bernankes avatar
Är det sant att Ola Söderholm var inblandad i ett misshandelsfall på Södermalm, och sedermera dömdes för detta? Det är kanske därför hans stand-ups är så jävla usla... Som nämndes ovanför är han även bisexuell!

Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Han är bisexuell och har en gång startat en tråd om sig själv på Flashback. Den fick dock bara ett svar. Mitt.
Om jag inte minns helt fel fick han faktiskt två svar.
Citera
2012-05-03, 02:27
Medlem
souvlaki6s avatar
Skon kille med skon dialekt och skon humor. Han och Jonathan Unge ar klart bast i tankesmedjan.
Citera
2012-05-03, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Är det sant att Ola Söderholm var inblandad i ett misshandelsfall på Södermalm, och sedermera dömdes för detta? Det är kanske därför hans stand-ups är så jävla usla...
Inte riktigt sant... Söderholm hade en polare som hamnade i bråk på Södermalm, utredningen lades ner enligt en polare som är bekant med Söderholm.

Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Som nämndes ovanför är han även bisexuell!.
Mina källor hävdar att Söderholm är hetrosexuell, det är trams att han skulle spela med båda lagen.
Citera
2012-08-27, 23:50
Medlem
h4cked4lifes avatar
Jag vet inte men han snackade sist någonting om att han gillade när tjejer tog den i tvåan. Min reflektion är att han en en schysst kille men jag tror inte han vet vad han vill, men antagligen Gay eftersom han vill ta tjejerna i tvåan?

Ödmjukaste hälsningar.
Citera
2012-08-28, 07:32
Medlem
Hasselhoffs avatar
Inte mkt skvaller här, mest skitsnack?!

Han är hursomhelst jävligt kul i Tankesmedjan - nästan i klass med Unge.

Det känns som att Ola är vänster, Unge är höger och tjejerna ultravänster/-feminister...
Citera
2012-09-13, 00:22
Medlem
Ola Söderholm baserar numera hela sin stå upp-rutin på "h4cked4life":s inlägg. Mycket roande!

P.S. Han tar den enligt säkra källor i tvåan. Och jag hörde något om att han är bisexuell.
Citera
2012-09-13, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 862
Ola Söderholm baserar numera hela sin stå upp-rutin på "h4cked4life":s inlägg. Mycket roande!

P.S. Han tar den enligt säkra källor i tvåan. Och jag hörde något om att han är bisexuell.

Nja, inte hela. Men en viss stor del av den. Han har ju rätt mycket som inte handlar om just den här tråden.
Men det är fantastiskt roligt, i vilket fall som helst!
Citera
2012-09-14, 03:41
Medlem
julkalenderns avatar
Hans forskning och analys av hacked4life's flashbackhistoria är inte annat än sensationellt. Skrattade så jag fick ont i käkarna på oslipat igår.
Citera
2012-09-28, 15:04
Medlem
GSE_s avatar
Riktigt skön i Tankesmedjan, har och Kringlan Svensson är guldkornen där egentligen även om Kringlan bara vikar just nu.
Citera
2012-09-28, 15:26
Medlem
åkte dit för kokain-innehav efter en fotbollsmatch.
fick lämna kamratposten och wild kids.

edit: blandande ihop person med annan person.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in