2012-04-25, 18:27
Medlem
I en tråd som handlade om roliga men ganska elaka saker man gjort som ung så kommer användaren "sd2011" med följande inlägg:

"har tvingat en tjej att suga mej

skulle skvalra till hennes pappa att hon druckit alkohål på en fest
om hon inte sög mej.

detta va nåra år sen. jag var 15 tror jag hon samma tror jag. efter det så kan hon inte titta mej i ögonen i skolan. "

Diskussionsunderlaget är alltså huruvida det här är en våldtäkt eller inte. Personligen blir jag riktigt jävla arg, men jag kanske överreagerar.
Citera
2012-04-25, 18:37
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeiswasted
I en tråd som handlade om roliga men ganska elaka saker man gjort som ung så kommer användaren "sd2011" med följande inlägg:

"har tvingat en tjej att suga mej

skulle skvalra till hennes pappa att hon druckit alkohål på en fest
om hon inte sög mej.

detta va nåra år sen. jag var 15 tror jag hon samma tror jag. efter det så kan hon inte titta mej i ögonen i skolan. "

Diskussionsunderlaget är alltså huruvida det här är en våldtäkt eller inte. Personligen blir jag riktigt jävla arg, men jag kanske överreagerar.

ta inte allt du läser på allvar, speciellt inte på flashback.
Citera
2012-04-25, 18:53
Medlem
bra poäng, det tar jag till mig. frågan går dock fortfarande att diskutera; om det han skriver är sant, är det våldtäkt? han debatterade ganska livligt emot min uppfattning om att det är det.
Citera
2012-04-25, 19:34
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeiswasted
bra poäng, det tar jag till mig. frågan går dock fortfarande att diskutera; om det han skriver är sant, är det våldtäkt? han debatterade ganska livligt emot min uppfattning om att det är det.

visst är det våldtäkt, om det är sant. men det kan man ju inte bevisa..
Citera
2012-04-25, 20:41
Medlem
Det beskrivna scenariot är absolut våldtäkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in