Hmm.. ja, så här är det. Jag har en syrra som pluggat länge och hårt, hon är ensamstående morsa och har det verkligen inte lätt. Samtidigt har jag prioriterat bort det där med förhållanden och ungar och satsat på en schysst karriär istället. Kan väl säga att det går hyfsat - pengarna rullar in utan större arbetsinsats - men jag är långt ifrån förmögen, ungefär som vilken svensson (förlåt, "abdullah" menade jag) som helst. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna "sticka till" lite mera utan att det känns som allmosor till hon, den stolta faan
Bjuder på en massa, luncher, biljetter etc. så klart, men känns alltid otillräckligt på något vis.
Ok, nu till problemet: Jag jobbar hårt, hårt som FAN i 11-timmarspass. Ofta övertid, alltid ställa upp när chiefen ringer etc.. har hänt att jag börjat spontanblöda av näsblod under ett pass pga. stress, nämder detta bara så ni ska veta att det inte är nån fucking dans på roses liksom.
Nu har jag då kommit till den punkt då jag inte längre är i ekonomisk knipa själv, men syrran fortfarande kämpar på så.. hur fan gör jag? Känner på ett sätt dåligt samvete över att jag har det bra men inte hjälper henne ekonomiskt, samtidigt som jag känner att FAAN det är MINA pengar som jag slititi så jävla HÅRT för!! Hur fan ska jag göra med et här, vad FÖRVÄNTAS man göra som brorsa egentligen ?