• 1
  • 2
2012-04-25, 07:33
Medlem
Hej

Är det någon som har ett tips om var man kan hitta nakenmodeller för fotografering. Det kanske finns några tjejer här som skulle våga??
Citera
2012-04-25, 07:39
Medlem
Du får annonsera ut på internet att du söker nakenmodeller.
Citera
2012-04-25, 09:47
Medlem
Sumsarrs avatar
Lägg upp en annons och säg att du söker nakenmodell/krokimodell. Finns många som ställer upp för en hundring i timmen.
Citera
2012-04-25, 10:35
Medlem
Cmlhas avatar
TS: Sätt ett frågetecken på din topic nästa gång så man slipper bli besviken när man klickar på ditt ämne i tron om att få se några nakenmodeller.

Ont. Regga dig på modellbilder.se som fotograf, där inne finns det många tjejer som du kan sända förfrågningar till. För övrigt undrar jag om du är profesionell och vill ta nakenbilder i konstnärligt syfte och inte bara för din egen tillfredsställelse. Det är lättare att finna modeller som vill bli fotograferade om du redan har några bra bilder du tagit.
Citera
2012-04-25, 10:41
Medlem
Du kan inte tänka dig män TS?
Citera
2012-04-26, 08:29
Medlem
Tack för förslagen
Citera
2012-04-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Du kan inte tänka dig män TS?
Tyvärr inte
Citera
2012-04-26, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cmlha
TS: Sätt ett frågetecken på din topic nästa gång så man slipper bli besviken när man klickar på ditt ämne i tron om att få se några nakenmodeller.

Ont. Regga dig på modellbilder.se som fotograf, där inne finns det många tjejer som du kan sända förfrågningar till. För övrigt undrar jag om du är profesionell och vill ta nakenbilder i konstnärligt syfte och inte bara för din egen tillfredsställelse. Det är lättare att finna modeller som vill bli fotograferade om du redan har några bra bilder du tagit.

Tack för förslaget
Jag är inte proffesionell utan gör detta bara för eget nöje
Citera
2012-05-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gg084
Tack för förslaget
Jag är inte proffesionell utan gör detta bara för eget nöje

Menar du kanske att du gör det för att utvecklas mot att bli professionell eller verkligen för ditt egna... "nöje"? Känns som att det kan bli svårt att hitta tjejer som ställer upp på att bli plåtade nakna av en snubbe bara för att han ska kunna njuta av bilderna sedan. Det blir liksom lite mer peepshow än modelljobb och då handlar det nog om en helt annat pris!
Citera
2012-05-31, 01:09
Medlem
Nakenfoto tycker jag är svårt ur många aspekter. Det blir fort töntigt/taffligt eller sexuellt istället för den där finstämda bilden. Mitt tips är att ta en nära bekant och öva på henne ordentligt innan du sätter igång och erbjuder modeller bilder som du inte vet hur du ska göra för att få.
Citera
2012-05-31, 06:11
Medlem
Rarrehs avatar
Det gäller att göra det snyggt om du ska göra nakenporträtt.

Många verkar tro att en svartvit bild på ett rum blir intressant för att man ställer sin feta nakna flickvän vid fönstret. Jo, för det är ju "vackert".
Citera
2012-05-31, 18:54
Medlem
xiaoxiaos avatar
Enkelt. Skaffa konto på www.modellbilder.se och leta efter fine art nude modeller. finns gott om folk som ställer upp ifall man inger lite förtroende och har en vettig idé.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in