• 1
  • 2
2012-04-25, 06:10
Medlem
http://dalademokraten.se/Falun/Gang-...d-mot-hustrun/

Råkar känna personer med insyn i fallet, dåren Johansson har hotat med att de som tjallar på honom ska dödas. Tydligen ska han skicka sina urtuffa bröder Outlaws efter "tjallarna" enligt honom själv. Är mc-Laglösa verkligen så jävla dumma i huvudet att de grupphämnas på en fru som nästan blir ihjälslagen och ber om hjälp?
Citera
2012-04-25, 06:24
Medlem
micro113s avatar
Det här bådar ju gott inför HvR:

Citat:
Trots fängelsestraffet försatte Falu tingsrätt 45-åringen på fri fot i samband med domen.

Hur kan man bli försatt på fri fot trots att man döms för övergrepp i rättssak -- dessutom när skjutvapen är inblandat.
Citera
2012-04-25, 09:05
Medlem
Ragge_51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Hur kan man bli försatt på fri fot trots att man döms för övergrepp i rättssak -- dessutom när skjutvapen är inblandat.

För att svenska rättsinstanser är fega och ryggradslösa.
Citera
2012-04-25, 10:17
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatUglyGangsta
http://dalademokraten.se/Falun/Gang-...d-mot-hustrun/

Råkar känna personer med insyn i fallet, dåren Johansson har hotat med att de som tjallar på honom ska dödas. Tydligen ska han skicka sina urtuffa bröder Outlaws efter "tjallarna" enligt honom själv. Är mc-Laglösa verkligen så jävla dumma i huvudet att de grupphämnas på en fru som nästan blir ihjälslagen och ber om hjälp?

Jag trodde att generell kvinnomisshandel stack i ögat på dom flesta i MC-klubbar?
Citera
2012-04-25, 10:36
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daym
Jag trodde att generell kvinnomisshandel stack i ögat på dom flesta i MC-klubbar?

De flesta MC-snubbar ser bitchar som lösöre.
Citera
2012-04-25, 12:05
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Hur kan man bli försatt på fri fot när man är dömd till fängelse överhuvudtaget? Är det normalt ett normalt förfaringssätt här i Sverige?
Får man sen en kallelse att man ska infinna sig på fängelset en viss tid? Ungefär som nå jävla tandläkarbesök?
Citera
2012-04-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Hur kan man bli försatt på fri fot när man är dömd till fängelse överhuvudtaget? Är det normalt ett normalt förfaringssätt här i Sverige?
Får man sen en kallelse att man ska infinna sig på fängelset en viss tid? Ungefär som nå jävla tandläkarbesök?

Det är helt klart åt helvete att bli försatt på fri fot, men tydligen tyckte rättsskiparna att det var en skitbra ide eftersom han var "tidigare ostraffad". Vet att han har suttit inne för kvinnomisshandel tidigare men det var preskriberat . Också ett jävla bra rättssystem att radera den skit man tidigare gjort så att man kan leka Guds bästa barn och bli frisläppt...
Den dömde heter förövrigt J*ri J*hanssson och kan nu leva sitt liv som om han inte vore en jävla finsk fullblodsidiot o åka till jobbet i väntan på att få överklaga och sedan om ett par månader få ngn form av inkallelse till finkan. Enligt mina kontakter är det INTE så här det ska få gå till. Både Polisen som var på plats och åklagaren blev överraskade! Härligt rättssamhälle....
Senast redigerad av FatUglyGangsta 2012-04-25 kl. 13:42.
Citera
2012-04-25, 13:46
Avstängd
senhackarens avatar
Jag som trodde att en av deras regler var att inte piska på kvinnor.

Eller är det bara på kåken som den regeln gäller?

Hm?
Senast redigerad av senhackaren 2012-04-25 kl. 13:48.
Citera
2012-05-02, 13:55
Medlem
sanctissimuss avatar
FALU TINGSRÄTT - 2012-04-23 - B 1116-12
Grov misshandel/Olaga hot/Övergrepp i rättssak

Fängelse 1 år 6 månader

Följande åtal ogillas:
Övergrepp i rättssak fr.om. hösten 2010 t.o.m. mars 2012 i Smedsbo, Falu kommun, i förhållande till T.J och J.F, del av åtalspunkten 2 i bilaga 1.

Överklagande senast den 14 maj 2012 ställs till Svea hovrätt.

http://minfil.se/GAme
Citera
2012-05-02, 16:04
Medlem
sanctissimuss avatar
Förhör med mr Outlaws himself:
http://minfil.se/NAme
Citera
2012-05-03, 21:55
Medlem
Hette Saviloto innan (ursäkta stavning). Känner han lite sen förr...total idiot som varit hundförare/väktare. Träffade på honom för många år sedan igen och det var ingen trevlig Jari jag

träffade.

Inte direkt manligt att spöa frugan.
Citera
2012-05-04, 01:46
Bannlyst
Fan om det finns något jag skulle vilja göra i livet är det att slå sönder ett kriminellt dräggel som han. Ibland undrar jag om det kanske vore värt att pissa bort allt det som man byggt upp bara för att räta upp ryggraden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in