• 1
  • 2
2012-04-24, 22:51
Medlem
casanuevas avatar
Jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i två år och vi har ett jävligt sexliv etc.

Han har flera gånger nämnt att det vore nice om jag fick en fontänorgasm. Han har använt denna metod på mig: http://www.redtube.com/15878

Det har varit skönt, men när det är som skönast, får jag en sjuk känsla och det känns som om jag ska kissa på mig ungefär. Så jag ber honom att sluta trots att det är skönt.

Vad är felet?

Jag tycker det är otroligt skönt, jag vill få en fontänorgasm, men den "kiss-känslan" får mig att inte våga.

Vad göra? Vad är felet?
Citera
2012-04-24, 23:25
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casanueva
Jag tycker det är otroligt skönt, jag vill få en fontänorgasm, men den "kiss-känslan" får mig att inte våga.

Vad göra? Vad är felet?

När en kvinna får fontänorgasm så kissar hon på sig (en fontänorgasm består av en massa urin och en liten mängd druvsocker). Det är bara att släppa efter (om du och din pojkvän tänder på att du kissar på dig).
Citera
2012-04-24, 23:29
Medlem
casanuevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackelina
När en kvinna får fontänorgasm så kissar hon på sig (en fontänorgasm består av en massa urin och en liten mängd druvsocker). Det är bara att släppa efter (om du och din pojkvän tänder på att du kissar på dig).

Jaså, så det består endast av urin & druvsocker? Vart ifrån fick du denna information?
Citera
2012-04-24, 23:36
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Jaså, så det består endast av urin & druvsocker? Vart ifrån fick du denna information?

Urin (i mängder) och ett kryddmått socker, ja.

Allmänbildning.

Men märk väl att urin innehåller inte socker (om du inte lider av sockersjuka), så lite magi klämmer du ur dig!
Senast redigerad av jackelina 2012-04-24 kl. 23:38.
Citera
2012-04-24, 23:39
Medlem
Citat:

Jag minns att det var ett sjuhelvetes rabalder i en annan tråd för något halvår sedan kanske och där kom majoriteten fram till att det är sådana obetydliga och små mängder piss som följer med härligheten att det är totalt oväsentligt.

"Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och till innehåll"

/ Saxat från Wikipedia.

Själv är jag totalt ovetande och det är ju ett sidospår i den här tråden.
Citera
2012-04-24, 23:45
Medlem
casanuevas avatar
Citat:
Urin (i mängder) och ett kryddmått socker, ja.

Allmänbildning.

Då har du lärt dig fel.
http://spa.118100.se/v%C3%A4tska/220924
http://www.expressen.se/halsa/ovning...-fontanorgasm/
http://debatt.passagen.se/show.fcgi?...view_mode=flat : "Det är INTE kiss!!! Det är en vätska som kommer från körtlar som mynnar ut i urinröret.

Jag har själv börjat få fontänorgasmer. Just för att vara säker på att det inte är kiss har jag varit på toa precis innan. Ändå har det sprutat en stråle med vätska. Den luktar inte kiss och det blir inga gula fläckar när det torkar.

Det beror INTE på att man har otränad bäckenbotten, jag har tvärtom hört att det är kvinnor med vältränade muskler "där nere" som har lättast att få fontänorgasm.

Googla på fontänorgasm. Det finns massor att läsa!"
Citera
2012-04-24, 23:47
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
Jag minns att det var ett sjuhelvetes rabalder i en annan tråd för något halvår sedan kanske och där kom majoriteten fram till att det är sådana obetydliga och små mängder piss som följer med härligheten att det är totalt oväsentligt.

"Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och till innehåll"

/ Saxat från Wikipedia.

Det där låter en smula förskönande. Det är knappast obetydliga mängder. Sirap innehåller ca 50 procent socker ...
Citera
2012-04-24, 23:47
Medlem
casanuevas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse

/ Saxat från Wikipedia.

Tack för svaret! Jag googlade runt och fick reda på att det inte var kiss. Läste också att fler tjejer får den känslan jag får, men att de ska fortsätta och då får de en fontänorgasm. Alltså är det rätt känsla jag har, inget fel med det.
Citera
2012-04-24, 23:48
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
"Det är INTE kiss!!! Det är en vätska som kommer från körtlar som mynnar ut i urinröret.

Jag har själv börjat få fontänorgasmer. Just för att vara säker på att det inte är kiss har jag varit på toa precis innan. Ändå har det sprutat en stråle med vätska. Den luktar inte kiss och det blir inga gula fläckar när det torkar.

Det beror INTE på att man har otränad bäckenbotten, jag har tvärtom hört att det är kvinnor med vältränade muskler "där nere" som har lättast att få fontänorgasm.

Googla på fontänorgasm. Det finns massor att läsa!"[/u][/b][/i]

Det där lät helt hysteriskt.
Citera
2012-04-24, 23:51
Medlem
jackelinas avatar
Men för all del, jag ska inte vara den som är den. Jag inser nu att jag hade fel. Fontänorgasmen innehåller inte urin. Det var dumt av mig att påstå något sådant, då jag uppenbarligen hade dålig koll.
Citera
2012-04-25, 11:36
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

Kvinnlig ejakulation, också kallad fontänorgasm eller sprutorgasm, är den utsöndring av vätska från kvinnans könsorgan som sker vid sexuell stimulering, orgasm eller nära orgasm. Vätskan kan antingen utsöndras kontinuerligt under hela sexualakten eller med större kraft och tydlig stråle vid orgasm. Mängden varierar från några droppar till cirka en tesked, men kan i extrema fall röra sig om upp till någon deciliter då stråle efter stråle pumpas ut vid stimulering.

Vätskan är genomskinlig eller ibland lätt mjölkig och har en sammansättning liknande den vätska som utsöndras av prostatakörteln. Den genereras av två körtlar innanför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och till innehåll. Urin, som är en avsöndringsprodukt från kroppen, innehåller endast salter och vätska, medan det slem som utsöndras av de skenska körtlarna bidrar till den nödvändiga lubrikationen vid samlag.

Förr förekom det att man betraktade fenomenet som en defekt, en form av urininkontinens, och kvinnor opererades för att de skulle sluta vara sängvätare.
Citera
2012-04-25, 17:02
Medlem
Joe Cools avatar
Kissa innan sex så vet du att du inte kommer kissa på dig och kör i duschen första gången om du känner dig orolig. Kissnödighetskänslan brukar betyda att det är på rätt väg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in