2012-04-24, 20:41
Medlem
Hej!

Är 16 år, fyller 17 iår och väger 65 kg. Har gymmat några månader nu till och från och kört lite blandat på gymmet. Har kört måndag(bröst & axlar) & onsdag(biceps,triceps) & fredag(mage,ben). Har inte följt schemat exakt, några veckor har jag bara kört en gång typ. Men från och nu med skall jag följa ett schema och gymma 3-4 dagar i veckan. Har skaffat Whey-80 1kg, som jag kan ta efter träning.

Jag har tillgång till ett stort gym, och kan träna dessa dagar - Tisdag,Onsdagar,Torsdagar,Fredagar. Jag skulle helst/mest vilja träna överkroppen, så den ser bra ut innan sommaren.

Så skulle uppskatta ett schema som är riktigt bra och som jag kan följa från och med nu fram till sommaren. Uppvärmning fixar jag själv. Skulle gärna uppskatta att ni länkar en bild på någon maskin, då jag inte är så särskilt insatt i vad alla maskiner heter och vad det är.

Tack på förhand!
Citera
2012-04-24, 20:47
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Du fick ju hjälp av någon på Body. Dessutom så är det 18årsgräns här.
Citera
2012-04-24, 20:49
Medlem
Fudge0wns avatar
18 års gräns på flashback!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förövrigt så borde det finnas många hemsidor med övningar. Sök på övningar på google och plocka ut övningar efter muskelgrupperna du ska träna.

Att panikträna innan sommaren kommer inte ge några större, beundransvärda resultat. Säger det bara så att du inte blir besviken när du tar av dig t-shirten på stranden Ha hellre långsiktiga mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in