Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-02-19, 21:03
  #1
Medlem
Hej vill skriva om ett svenskt par jag träffade på kreta sep 98 (undrar om nån känner igen dom ? ) Satt i hotellbaren och slappade med tjejen en kväll .då en hyfsat ful och fet brud kom och satte sig jämte (ca25-30 år ) Vi började snacka ( misstag ) hon berättade att hon var på bröllopsresa .Och att mannen hade hon kännt i några veckor .... hon kom direkt från sjukhuset, Berättade att hon hade krockat med en moppe tidigare på dagen . Jaha sa jag hur är det med dig då ? jo det var jobbigt när greksjukvårdarna spännde fast henne för då kom alla hennes flashbacks från alla våldtäckter hon varit med om . Hmm, tänkte att det är nog chocken från moppeolyckan som får henne att vara lite underlig . jag bytte samtalsämne fort (många som lyssnade ) Frågade om hennes man jo han är och ringer till sin pappa för kulorna var slut . Hoppas det fixar sig sa jag ... jodå sa svullot svärfar är snäll men jag har inte träffat honom ? Sen började hon berätta att mannen varit oskuld när dom träffades .Men ändå bra i sängen . ( hela tiden trodde jag att snacket berodde på en ev chock så fel jag hade ) . Nu dök mannen upp , ca 22 bast liknade en data nörd , svullot sa högt Krister ( vi kallar honom så ) berätta att du var oskuld för 4 veckor sedan . Krister flinade och sa jodå det stämmer men jag har ju sett många p-rullar. Sen började svullot kommentera sin mans feta kropp för som hon sa alla hennes tidigare pojkvänner och män hade varit bodybuilders . Här ville vi bara dra men det var rätt kul ochså. Då och då skrek hon efter greker som hon tydligen kände ? Plötsligt frågade hon tjejen om hon fick knulla med mig !!? Satte ölen i felstrupe moahaha , tror inte det sa tjejen Då frågade hon mig om hon fick ha sex med min flickvän !!? hon var helt allvarlig och nykter så här höll hon på hela tiden , jag frågade Krister vad han sysslade med ( nåt data sa han minnet sviker mig ) krister verkade hyfsat normal så detta kunde nog stämma . Det var först efter bröllopet som krister fick reda på att svullot var mor till 3-4 kids men han tyckte det var ok för barn är ju kul ? SHIT vad i helvete är detta dolda kameran ? . Sen tyckte svullot inte om greker heller dom är ju trevliga sa jag nej dom behandlar mig som en hora sa hon . Jaså sa jag hur menar du jo alla vill ju ha henne det kunde hon se på dom . Sen berättade Krister om en olycka i baren dagen tidigare ( han ville inte berätta mer ? ) Jag och tjejen sa att vi skulle till rummet hejdå vi kanske syns ......... Vi garvade som fan på hotellrummet . Sa att vi skulle gömma oss ifortsättningen ,efter ca 30 min ringde svullot på dörren hon tyckte att vi var trevliga och undrade om vi ville med ut och käka. Fan ochså drog till med en lögn ... nej tack jag och tjejen har bråkat lite så vi håller oss inne . Då måste ni knulla sa hon så ni blir vänner (så brukade hon göra ) sen berättade hon att tidigare under veckan umgicks dom med ett annat svenskt par men dom vill inte prata med svullot mer konstigt sa jag ....... men vi syns hej då. Senare gick jag och tjejen ut och åt tog en sylta långt bort från hotellet .......... gissa vilka som dyker upp precis när vi beställt.Nu var hon packad också hon berättade att dom hade knullat på biljardbordet på hotellet dagen innan !!! ( olyckan ) han sa att minst 50 greker stod och glodde nån filmade också men det var ok för dom skulle få en kopia . Detta hörde alla på syltan många skandinaver satt bara och glodde . Då och då skrek hon svordomar på grekiska efter kyparn och kastade vindruvor . Nån ex pojkvän var tydligen Grek så hon kunde lite grekiska , vi betalade och stack . Dagen efter kom våra polare ett annat mesigt svenskt par (allt är relativt ) vi berättade allt som hade hänt knappt dom trodde oss . Jag frågade bartendern på hotellet om det hänt nåt ovanligt under veckan. Hon (en vacker afrikanska ) sa att ett svenskt par hade knullat på biljardbordet och kvinnan (svullot ) skulle tydligen skrikit på denna bartender att hon skulle medverka.......... vilket hade gjort henne jävligt arg ! ( hon såg mycket arg ut ) Paret gjorde underliga saker hela veckan man hörde dom på nätterna bråka och knulla om varannan osv så jag undrar om nån här vet vilka detta var tror dom var från lin eller lidköping , allt detta är sant ! många Svenskar som råkade ut för detta underbara par . Jag pallar inte skriva allt som hände rena rama Lars Noren pjäsen . Konstigt att vårt rykte är skamfilat mvh P . ps ber om ursäkt för att jag skriver så kasst
Citera
2005-02-19, 21:05
  #2
Medlem
Makehastes avatar
Aaaargh! Mina ögon! Mina ögon!

Innan du tror att en enda människa orkar läsa det här borde du fixa:
1) Styckeindelning
2) Stor bokstav i början/Punkt i slutet
3) Kommatering

Det är oläsligt som det är nu!
Citera
2005-02-19, 21:11
  #3
Medlem
jo nu ser jag det ser för jävligt ut sorry trodde inte det skulle bli så kasst men man lär sig kanske ?
Citera
2005-02-19, 21:12
  #4
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jag lyckades läsa det och kände igen varenda ord....jag heter förresten Krister kan jag tillägga...trevligt att råkas igen, Petern...vi kanske kan köra en parmiddag nån helg...min fru skulle bli jätteglad över att få träffa er igen...det blev ju ett abrupt slut på vår vänskap där på Kreta 98
Citera
2005-02-19, 21:17
  #5
Medlem
Kowalskis avatar
Haha, sköna lirare!
Citera
2005-02-19, 21:25
  #6
Medlem
Bråkmakarns avatar
Sicka jävla människor

Hoppas nån här kan tala om vilka det är!
Citera
2005-02-19, 21:31
  #7
Medlem
Patriarch Ks avatar
Haha, lite udda må jag säga.
Måste vara ganska kul såhär efteråt
Citera
2005-02-20, 04:11
  #8
Medlem
Dags att jaga ner filmen nu då?
Citera
2005-02-20, 15:25
  #9
Medlem
Läskigs avatar
haha om det ens finns en liten sanning i det här så börjar det vara på tiden att vi flashbackare letar reda på dom här människorna, vi har ju lyckats med dom där oxie-ungdommarna, så varför inte nu.
Citera
2005-02-20, 15:50
  #10
Medlem
angående sanningshalt

Jag lovar att det var värre i verkligheten !! Utelämnat mycket som detta par gjorde på 2 veckor och en del har jag förträngt . Jag vet att detta par var samtalsämnet på kreta då bland dom flesta svenskar i Chania . Jag träffade en svensk militär som var ledare för det svenska pistolskyttelaget (praktisktskytte) , Det var EM uppe i bergen samtidigt . han råkade ochså ut för dom . Om nån vet vem denna militär är kan ni fråga honom (han var något irriterad på paret). Nånstans har jag ett foto på dom . ska nog leta upp det . Efter den semestern förbjöd jag mina polare att ens prata om detta par ,på flera år mvh p ps vet att det går många skrönor på nätet men allt detta är sant !
Citera
2005-02-20, 15:55
  #11
Avstängd
njurpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petern
Jag lovar att det var värre i verkligheten !! Utelämnat mycket som detta par gjorde på 2 veckor och en del har jag förträngt . Jag vet att detta par var samtalsämnet på kreta då bland dom flesta svenskar i Chania . Jag träffade en svensk militär som var ledare för det svenska pistolskyttelaget (praktisktskytte) , Det var EM uppe i bergen samtidigt . han råkade ochså ut för dom . Om nån vet vem denna militär är kan ni fråga honom (han var något irriterad på paret). Nånstans har jag ett foto på dom . ska nog leta upp det . Efter den semestern förbjöd jag mina polare att ens prata om detta par ,på flera år mvh p ps vet att det går många skrönor på nätet men allt detta är sant !

Du kan klicka på typ redigera inlägg, så kan du gå tillbaka och ändra om, så vi kan läsa vad som står.
Citera
2005-02-20, 16:08
  #12
Medlem
Bobbo Vikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petern
Nånstans har jag ett foto på dom . ska nog leta upp det.
Sätt fart!!! Scanna in bilden, vi vill se den!
Citat:
Ursprungligen postat av petern
Efter den semestern förbjöd jag mina polare att ens prata om detta par ,på flera år
Varför då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback