2012-04-23, 19:07
Medlem
Fris avatar
Varfr lagras bara det sista man har kopierat (med CTRL+C)?
Varfr finns inte typ de 100 senaste kopieringarna sparade s man kan blddra genom dem? Varfr denna uppenbara designbrist?

Nja, knner ngon till nt add-on som tillhandahller denna eller en liknande mjlighet?

(Jag vgrar gra om misstaget att byta till nytt OS frn Microsoft, s XP r det sista jag har ngot intresse fr i deras produktsortiment, men om denna funktionalitet finns i andra sammanhang s vore det intressant att hra.)
Citera
2012-05-04, 15:44
Medlem
Lyonnaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Varfr finns inte typ de 100 senaste kopieringarna sparade s man kan blddra genom dem? Varfr denna uppenbara designbrist?

Nja, knner ngon till nt add-on som tillhandahller denna eller en liknande mjlighet?

(Jag vgrar gra om misstaget att byta till nytt OS frn Microsoft, s XP r det sista jag har ngot intresse fr i deras produktsortiment, men om denna funktionalitet finns i andra sammanhang s vore det intressant att hra.)

http://www.xneat.com/clipboard-manager/index.htm

Kopiera som vanligt sedan klistra in med CTRL+SHIFT+V (det gr att ndra det).

Sedan skulle jag inte klassa det som designbrist, utan funktionsbrist.
Citera
2012-05-04, 16:54
Medlem
aeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri

Finns en massa program som underlttar detta.. googla p clipboard manager s fr du ganska mnga vlja p.
Citera
2012-05-04, 21:43
Medlem
WriteMasterTMs avatar
Det fanns ngot som hette urklippshanteraren i stenlders Win3.1X
Men sen frsvann den ikonen/programmet i senare windowsversioner.

Ngon som minns vad det programmet gjorde fr ngot ?

- - -
Testa att nergradera till stenldern ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in