Citat:
Ursprungligen postat av FinaTina
Hur mycket lyssnade du på läkaren? Ska man dansa i själslig balans måste man nog också tacka ja när man blir uppbjuden.
Vad var det läkaren inte lyssnade på?
Jag sa ju för fan att en släkting haft sorkfeber och fått antibotika och blev mycket bättre snabbt så det hjälper, men det ville inte drygdocktorn lyssna på. Ni som påstår att det inte hjälper vet inte vad ni pladrrar om. Hur fan kunde han bli bättre om det inte hjälper? Och varför fick han antibotika? Den läkarn visste bättre än min drygjävel och hade ödmjukhet, såna blir bra doctorer. Om doctorer var egna som homopater istället för det jävla landstignet skulle dom ha mer själ.
Sen fattar jag inte varför alla jävla vetenskapsivrare inte säger nåt om att en hippyunge låssas veta en massa. Så fort nån säger nåt kommer ni med att den är inte trovärdig för den har ingen utbildning och kan inget. Men ingen säger det om hippybruden när hon låssas vara smart. Hon är ju för fan bara en korrkad hippy men det säger den där jävla constanten och kotipparn inget om utan håller bara med. Hur fan kan ni lita på en hippy?
Och hur är är det med constanten, är du kirropraktor eller inte, är det du på avetaren?