• 1
  • 2
2012-04-22, 19:41
Medlem
Cruzzers avatar
Hejsan, jag har hört att en grupp i min skola har tagit steroider, så jag undrar bara hur får dom tag i det?
det kan ju knappast vara billigt eller lätt kan man ju tänka sig så jag uppskattar gärna ett svar där personen kan berätta hur dom fått tag i det och en annan fråga jag har är kan dom ha tillverkat det själva?
Citera
2012-04-22, 19:43
Medlem
Dom snackar med juggen som står och hänger bakom disken.
Citera
2012-04-22, 19:45
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruzzer
Hejsan, jag har hört att en grupp i min skola har tagit steroider, så jag undrar bara hur får dom tag i det?
det kan ju knappast vara billigt eller lätt kan man ju tänka sig så jag uppskattar gärna ett svar där personen kan berätta hur dom fått tag i det och en annan fråga jag har är kan dom ha tillverkat det själva?

Man köper det. Vanligen av personer i bekantskapskretsen eller av "etablerade" säljare.
Personerna på din skola har (med största sannolikhet) inte tillverkat det själva.
Citera
2012-04-22, 19:45
Medlem
Citat:

Du glider bara fram till fetaste biffen på gymmet alt. bitigaste vakten på lokala puben och ber snällt, sen går de hem o kokar ihop det i köket till dig, svårare än så är det inte att få störst armar av alla 9or i hela kommunen, kör hårt!

edit: måste bara ge en eloge till herrn ovanför...
Citera
2012-04-22, 19:46
Medlem
Bongmons avatar
Nätet eller biffarna på gymmet brukar veta.
Citera
2012-04-22, 19:48
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user

Citera
2012-04-22, 20:41
Medlem
på slutet av 1800talet var de en forskare som testade att blanda hamster spermier med blod ifrån sina testiklar och injekterade de i musklerna och enligt han blev han som en ny människa. dom kanske tillverkar något liknande
Citera
2012-04-22, 20:47
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Säkraste kortet är att köpa av Somalie Mohammed i Rinkeby. Man lägger en lapp vad man ska ha under en sten på ett specifikt ställe. Sen går man dit 2 dagar senare samma tid och får en mötesplats.

Där jag köpt allt mitt, sjukt bra kvalite, 2-3 veckor in på kuren va de +12kg muskler.
Citera
2012-04-22, 20:48
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagaal
på slutet av 1800talet var de en forskare som testade att blanda hamster spermier med blod ifrån sina testiklar och injekterade de i musklerna och enligt han blev han som en ny människa. dom kanske tillverkar något liknande
Haha aldrig, spermier innehåller väl inte särkilt mycket spermier

Du snackar me snubben som fixar allting annat olagligt till dig. Finns minst 1 sån i varje stad.
Citera
2012-04-22, 20:58
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user

Du skulle ju inte ha avslöjat mig förfan f-u. Du lovade ju!!!!!!!!!

mvh
Citera
2012-04-22, 21:08
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julepumlan
Haha aldrig, spermier innehåller väl inte särkilt mycket spermier
Hahahahaha
Citera
2012-04-22, 21:18
Medlem
Citat:
Steroider finns överallt varje dag så hejar du på dina polare som tar steroider.
Det är superbilligt med anabola 50-60kr för 250mg testosteron Och även om du har dåliga kontakter så kommer du lätt undan med 100-150kr i veckan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in