2013-10-21, 16:41
Medlem
tunnsomlufts avatar
Köpte baciron tio procent på apoteket precis. Fick ett utbrott igår innan jag skulle zlagga, sov med ett pissigt plåster, dom suger kuk! Det visste jag redan innan.
Ska stryka på när jag kommit hem. Lovar update
Citera
2013-10-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Köpte baciron tio procent på apoteket precis. Fick ett utbrott igår innan jag skulle zlagga, sov med ett pissigt plåster, dom suger kuk! Det visste jag redan innan.
Ska stryka på när jag kommit hem. Lovar update

Hur gick det!?
Citera
2013-10-22, 22:45
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08031040
Hur gick det!?
alltså jag påbörjade det nästan 24h efter det började.....det stannade upp ganska bra till i morse, sen idag hade jag inte på ngt. men nu på kvällen började det hålla på igen så jag strök på direkt efter jag kom hem (21.45). för se hur det är imorgon.

FUCK HERPES. /en drabbad sedan jag var 0
Citera
2013-10-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
alltså jag påbörjade det nästan 24h efter det började.....det stannade upp ganska bra till i morse, sen idag hade jag inte på ngt. men nu på kvällen började det hålla på igen så jag strök på direkt efter jag kom hem (21.45). för se hur det är imorgon.

FUCK HERPES. /en drabbad sedan jag var 0

Hur gick det? Gick utbrottet över snabbare än vanligt?

Jag vet hur det är, haft det så länge jag kan minnas. Pain in the ass!
Citera
2013-10-28, 22:43
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08031040
Hur gick det? Gick utbrottet över snabbare än vanligt?

Jag vet hur det är, haft det så länge jag kan minnas. Pain in the ass!
det gick inte över snabbare än vanligt. har fortfarande liiiiite kvar. däremot blev det aldrig speciellt stort och svullet sårigt och äckligt.
Citera
2013-10-30, 20:51
Medlem
Kul att så många blir hjälpta av baciron! Själv tar jag bort min herpes med hjälp av kolloidalt silver på sprayflaska. Hjälper för mig och alla jag känner. Det tar två dagar och blir ingen blåsa. Kolloidalt silver hjälper även på direkten mot halsont och massa andra saker.
Citera
2014-01-05, 10:46
Medlem
tunnsomlufts avatar
Here we fucking go again. Har nog haft 55 sår hittills i år, antar jag måste fixa tabletter
Citera
2014-10-28, 23:05
Medlem
docktorhexs avatar
Ja jag ska köpa alla 3 salvor nedan och kolla..... kör just nu breakcleaner (rengöring för fett/olja i industrin) grymt uttorkande
hahaha ja vad fan gör man inte för bli av med blåsan

Stioxyl
Basiron ac 10%
Kolloidalt Silver
Citera
2014-10-29, 20:57
Medlem
docktorhexs avatar
Vanligen brukar mina munsår vara aktiv 1v sedan 1v för sårskorpan.
Utbrott Måndag
Tis ...rikligt med T-röd vaddat på läpphelvetet visst det svider men det funka fan
Ons.... körde lika ovan.....man tager vad man haver på bygget
Nu i kväll köpte jag på apoteket (de hade inte stoxyl såklart) köpte på råd av apoteket för acne Basiron AC 10% med benzoyl..... tydligen lika i stoxylen

Men iaf munsårhelvetet är nästan borta och t-dojjan har fanimig funkat klockrent men kör nu basiron för uttorkning eller inte fan vet jag men till fredag ska skiten vara borta = 4-5 dagar mot 14 med Anti el vectavir pisset.....

vi får forska vidare men t-dojjan ger jag 5/5
Citera
2014-11-23, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Vanligen brukar mina munsår vara aktiv 1v sedan 1v för sårskorpan.
Utbrott Måndag
Tis ...rikligt med T-röd vaddat på läpphelvetet visst det svider men det funka fan
Ons.... körde lika ovan.....man tager vad man haver på bygget
Nu i kväll köpte jag på apoteket (de hade inte stoxyl såklart) köpte på råd av apoteket för acne Basiron AC 10% med benzoyl..... tydligen lika i stoxylen

Men iaf munsårhelvetet är nästan borta och t-dojjan har fanimig funkat klockrent men kör nu basiron för uttorkning eller inte fan vet jag men till fredag ska skiten vara borta = 4-5 dagar mot 14 med Anti el vectavir pisset.....

vi får forska vidare men t-dojjan ger jag 5/5

Jaha då är vi på nummer 7-8 bara i år... Köpte Basiron AC 10% för att testa när jag fick nästa..

Kletade på DIREKT jag kände att det kliade, lät det vara under natten... VÄRDELÖST!

testat allt från Anti till Basiron AC 10% nu.. bokat en tid med läkare nu och ska tamefan ha ut det värsta som finns

ger 2/10 till Basiron AC 10%, snabbare skorpa kanske..
Citera
2014-12-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddlaren
Jaha då är vi på nummer 7-8 bara i år... Köpte Basiron AC 10% för att testa när jag fick nästa..

Kletade på DIREKT jag kände att det kliade, lät det vara under natten... VÄRDELÖST!

testat allt från Anti till Basiron AC 10% nu.. bokat en tid med läkare nu och ska tamefan ha ut det värsta som finns

ger 2/10 till Basiron AC 10%, snabbare skorpa kanske..

Jag tycker Basiron torkar ut det prima så det inte blir så j*vla stort iaf.
Citera
2015-01-24, 15:47
Medlem
Tandkräm funkar bra testa det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här