2012-04-21, 22:32
Medlem
Tnkte vi att kunde tipsa till self improving tips

Mina bidrag

Ls denna bok:
50 psychological classics som r en snabbgenomgng av psykologin.
http://www.amazon.com/50-Psychology-...5039607&sr=1-1

Ls boken how to become an alpha male: Dr bokens fundament r att man ska alltid vara avslappnad,och aldrig bli medryckt av ngon annans verklighet, och frska hlla den dominanta framen med vem du n integrerar med,samt att man ska frska hlla kontroll p sin egen verklighet.

Double your dating av david de angelo r ocks bra och ska lsas.

Genom dessa tv datingbcker fr du en ganska bra koll p hur kttmarknaden fungerar

Ls: A Brief History of Time av stephen hawking,hr fr du en bra frstelse fr universum

ls foreign affairs som kommer ut 4 gnger per r. Det r en tidning med massa rejla uppsatser om utrikes politik,kina ekonomin,irankriget,oljan etc. Du fr koll p vad som hnder i vrlden,samt en bra engelska. Sl upp alla ord du inte kan. P detta stt fr du ett bra ordfrrd och kan orientera dig ltt i internet med ditt spektakulra ordfrrd och den kade lstfrstelsen som denna tidning ger dig.
Senast redigerad av tesaurus 2012-04-21 kl. 22:40.
Citera
2012-04-22, 04:43
Medlem
gunar_prinze_jrs avatar
Nonsense av Robert J. Gula. En bok som handlar om logik och argumentation. Den r vldigt simpel och det knns ibland som om den r skriven fr barn, dock s tror jag att nstan alla kan lra sig ngonting ifrn den(det gjorde jag i alla fall), inte minst folk hr p flashback.

(borde inte denna trden ligga i litteraturforumet ??)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in