• 1
  • 2
2012-04-21, 20:45
Medlem
Sockerpajens avatar
Förstår varför man inte får posta, men vad är syftet att blockera obehöriga från att ens se diskussionerna? Vad skadar det? Planerar man världskonspirationer eller? (vet att vissa på fb har foliehatten på huvudet, så nej, jag var inte seriös)
Citera
2012-04-21, 20:52
Medlem
epost72s avatar
Det skulle nog vara mer frustrerande att få se inläggen/trådarna men att inte få posta.
Iaf enligt min åsikt.
Det man inte vet har man inte ont av.
Citera
2012-04-21, 21:00
Medlem
Xiztecs avatar
Finns ingen direkt anledning att snoka runt i Laidback utan att få posta, skulle bli rätt tråkigt och som epost påpekade, rätt frustrerande att inte få delta.
Citera
2012-04-21, 21:02
Medlem
xelytoss avatar
Det är väl bara som en belöning för lojala medlemmar, hade det funkat på det sättet hade ju vemsomhelst kunnat se porr passwords också
Citera
2012-04-21, 23:58
Medlem
AnusSeekers avatar
För att där finns ingenting av värde att läsa i LB forat. Hur skulle det sett ut om man hade fått upp sökresultat från LB på sökmotorer? Nä, just det. Bara en massa dynga som inte en käft har nytta av.
Citera
2012-04-22, 00:34
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xelytos
Det är väl bara som en belöning för lojala medlemmar, hade det funkat på det sättet hade ju vemsomhelst kunnat se porr passwords också
Jag tycker det borde vara tvärtom. Som ny medlem kan man blaja av sig en tid i Laidback innan får skriva på det riktiga forumet.

När jag slutligen fick tillgång till Laidback insåg jag att det nästan bara är skräp och trams. Hänger aldrig där.
Citera
2012-04-22, 01:06
Medlem
xelytoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag tycker det borde vara tvärtom. Som ny medlem kan man blaja av sig en tid i Laidback innan får skriva på det riktiga forumet.

När jag slutligen fick tillgång till Laidback insåg jag att det nästan bara är skräp och trams. Hänger aldrig där.

Det är ju individuellt, många älskar LB.
Citera
2012-04-22, 03:06
Medlem
Vad krävs för att se/skriva där? Vart hittar man det?
Citera
2012-04-22, 06:45
Medlem
kunglighetens avatar
Har sätt endel intressanta trådar som lät spännande som jag inte kommit in på för det låg på LB
Tycker med det borde vara öppet att läsa, dock kanske inte att skriva.. Men iallefall att läsa
Senast redigerad av kungligheten 2012-04-22 kl. 06:46. Anledning: felstavning
Citera
2012-04-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2you4me
Vad krävs för att se/skriva där? Vart hittar man det?

200 inlägg och 6 månaders medlemskap.
Citera
2012-04-22, 15:06
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungligheten
Har sätt endel intressanta trådar som lät spännande som jag inte kommit in på för det låg på LB
Tycker med det borde vara öppet att läsa, dock kanske inte att skriva.. Men iallefall att läsa
Som vad?

Att bara läsa LB är dödstråkigt!

Citera
2012-04-22, 15:59
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Som vad?

Att bara läsa LB är dödstråkigt!

Lb är väl mest lek och stojj.. Trist dom missar träffarna dock! Finns ett härligt gäng på Laidback..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in