Förstår varför man inte får posta, men vad är syftet att blockera obehöriga från att ens se diskussionerna? Vad skadar det? Planerar man världskonspirationer eller? (vet att vissa på fb har foliehatten på huvudet, så nej, jag var inte seriös)
Finns ingen direkt anledning att snoka runt i Laidback utan att få posta, skulle bli rätt tråkigt och som epost påpekade, rätt frustrerande att inte få delta.
För att där finns ingenting av värde att läsa i LB forat. Hur skulle det sett ut om man hade fått upp sökresultat från LB på sökmotorer? Nä, just det. Bara en massa dynga som inte en käft har nytta av.
Har sätt endel intressanta trådar som lät spännande som jag inte kommit in på för det låg på LB
Tycker med det borde vara öppet att läsa, dock kanske inte att skriva.. Men iallefall att läsa
Senast redigerad av kungligheten 2012-04-22 kl. 06:46.
Anledning: felstavning
Har sätt endel intressanta trådar som lät spännande som jag inte kommit in på för det låg på LB
Tycker med det borde vara öppet att läsa, dock kanske inte att skriva.. Men iallefall att läsa
Som vad?
Att bara läsa LB är dödstråkigt!
Vi på LB är hemlighetsfulla och vill inte att ni vanliga dödliga ska veta vad vi planerar och pratar om, precis som ts sa. Världsherrevälde!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!