Jag bor ett relativt bra stenkast ifrån händelseplatsen och har bara sett en polisbil åka förbi så att ett "Stort pådrag etc" är ju verkligen att ta i så man skiter på sig.
Förmodligen så är det något studentjippo som någon/något har trott eller så är det bara en påtänd arab på väg till ryd
Det är en av anordnarna till dagens kalas Elinpiaden gamla medlemmar som har gjort det. Dvs. studentjippo och bra fylla som blev dagens win. Folk är väl nojigt med såna utklädnader nuförtiden..
Dock så tycker jag det är ett jävla sjukt "studentjippo" när man klär ut sig till militär och hoppar ut framför helt främmande människor och hotar med en låtsas pistol??
Jävla idioter säger jag bara.. hoppas pajasen får betala "pådraget" som vi skattebetalare får pröjsa...
Vet att han killen hotade sina vänner inför annat folk men enligt vittnen så har han även skrämmt och hotat helt främmande människor också...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!