2012-04-21, 13:22
Medlem
Fladder-Fittas avatar
Jag är väldigt opåläst om NWO. Men efter att ha läst en del om det så kan jag minst sagt säga att jag är förbluffad. Jag tycker det är intressant men jag tror inte på det.

Så mina frågor är följande till er som tror på detta:

Varför skulle NWO vilja ta över USA med hjälp av FEMA?

På vilket sätt skulle "Christians, Patriots and Constitutionalists" (Som jag läste. Länkar nedan) Utgöra ett hot mot NWO.

Varför skulle NWO och FEMA spendera massor av pengar på att mörda sitt egna folk?

USA:s ryggrad är deras tro, där är deras sammanhållning. Varför skulle NWO och FEMA vilja mörda alla "Christians, Patriots and Constitutionalists"? Detta skulle ju förstöra sammanhållningen i landet och skapa anarki. Då blir det knappast New World Order men mera bara lite New World.

Varför skulle man använda sig av en så primitiv metod som att gasa ihjäl folk? Finns det inte betydligt lättare metoder?

Jag skriver mer frågor om jag kommer på något mer, som jag troligtvis kommer göra allt eftersom ni skriver era svar.

Tack för er uppmärksamhet!
Citera
2012-04-21, 13:23
Medlem
Fladder-Fittas avatar
Glömde länka också: http://revlu.com/camps.htm
Citera
2012-04-21, 14:17
Medlem
Här har du från mannen som är bäst inom ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=cPy8SnzRsqc
Citera
2012-04-21, 15:10
Medlem
Olikasakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingFlow
Här har du från mannen som är bäst inom ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=cPy8SnzRsqc

NWO kontrollerar media. NWO styr därmed YouTube som de senaste åren blivit den mäktigaste mediakanalen som når flest människor i världen. Att dessa filmer tillåts visas godkänns därmed av NWO = Alex Jones är en del av NWO, annars skulle han aldrig tillåtas ta så stor plats här och i annan media. Han är ju för sjutton en världskändis!
Citera
2012-04-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olikasaker
NWO kontrollerar media. NWO styr därmed YouTube som de senaste åren blivit den mäktigaste mediakanalen som når flest människor i världen. Att dessa filmer tillåts visas godkänns därmed av NWO = Alex Jones är en del av NWO, annars skulle han aldrig tillåtas ta så stor plats här och i annan media. Han är ju för sjutton en världskändis!

Precis så är det, men om du kollar upp Alex så kommer du se att han har avslöjat en hel del, bl.a. bohemian grove. Eliten skulle inte medvetet avslöja saker och få människor att bli medvetna om saker som de annars inte skulle bry sig om. Om alex skulle bli mördad så gör det honom till en martyr och på så sätt bevisa att han har rört "känsliga ämnen". JFK blev mördad för att han ville stänga ner Federal reserv,kolla upp de mördade presidenterna och hitta den gemensamma nämnaren....

Han har avslöjat att bill gates, al gore, warren buffet m.fl. har en agenda att minska populationen, att de har stora andelar aktier i företag som Monsanto som utvecklar GMO som bevisligen skadar våra organ och svårigheter att skaffa barn.
Citera
2012-04-21, 17:35
Medlem
Olikasakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingFlow
Precis så är det, men om du kollar upp Alex så kommer du se att han har avslöjat en hel del, bl.a. bohemian grove. Eliten skulle inte medvetet avslöja saker och få människor att bli medvetna om saker som de annars inte skulle bry sig om. Om alex skulle bli mördad så gör det honom till en martyr och på så sätt bevisa att han har rört "känsliga ämnen". JFK blev mördad för att han ville stänga ner Federal reserv,kolla upp de mördade presidenterna och hitta den gemensamma nämnaren....

Han har avslöjat att bill gates, al gore, warren buffet m.fl. har en agenda att minska populationen, att de har stora andelar aktier i företag som Monsanto som utvecklar GMO som bevisligen skadar våra organ och svårigheter att skaffa barn.

Han må ha avslöjat saker. Saker som NWO vill ska komma fram, annars skulle de inte låtit det ske.

Vad gör honom så speciell att han klarat sig undan deras finmaskiga nät av kontroll under åratal? Killen har stora radio/tv-shower och föreläser runt om i världen! Denna man har stor makt och du måste inse att han (och gruppen bakom honom) är medspelare i NWOs plan.
Citera
2012-04-22, 19:11
Medlem
Varför skulle NWO vilja ta över USA med hjälp av FEMA?

De behöver inte ta över usa. De har redan redan inflytande där de behöver.

På vilket sätt skulle "Christians, Patriots and Constitutionalists" (Som jag läste. Länkar nedan) Utgöra ett hot mot NWO.

Nationalism och gamla idéer går inte ihop med en globaliserad värld.

Varför skulle NWO och FEMA spendera massor av pengar på att mörda sitt egna folk?

De betalar inget, skattebetalarna gör. "Deras folk"?? Historisk sett har gruppen sina medlemmar från adliga engelsmän, enligt Quigley. Hur det ser ut idag vet jag inte. Finns inget deras folk. De är darwinister, de bryr sig bara om sina egna blodsband.

USA:s ryggrad är deras tro, där är deras sammanhållning. Varför skulle NWO och FEMA vilja mörda alla "Christians, Patriots and Constitutionalists"? Detta skulle ju förstöra sammanhållningen i landet och skapa anarki. Då blir det knappast New World Order men mera bara lite New World.

Hur tror du man ska kunna skapa ett nytt samhälle om man inte förstör det gamla.

Varför skulle man använda sig av en så primitiv metod som att gasa ihjäl folk? Finns det inte betydligt lättare metoder?

Vi vet ju inte vad lägren kommer användas som. Men att man bygger dem tyder på att de planeras att användas.
Citera
2012-04-24, 16:31
Medlem
fboba40s avatar
De enkla svaret på dina frågor är att NWO är fantasier och påhitt av den konservativa kristna högern i USA, antisemiter, högerextremister och andra stollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in