• 1
  • 2
2005-02-18, 22:26
Bannlyst
Vad kostar ett G i Spanien nu för tiden? Ska ner till Madrid för att festa hårt till sommaren. Har ni aktuella priser?
Skulle uppskattas dyrt, för att räkna ut omkostnader
Citera
2005-02-19, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vete a la mierd
Vad kostar ett G i Spanien nu för tiden? Ska ner till Madrid för att festa hårt till sommaren. Har ni aktuella priser?

Per gram är inte så extremt mycket billigare, däremot är kvalitén bättre.

Södra Spanien:

€60-80 beroende på kontakter och kvalité.
Citera
2005-02-19, 02:15
Bannlyst
Stor besvikelse
Finns ingen kvalie' som är värd mer än, mitt tycke 30 EU (her ingen EU tangent på min sura dator)
Föt att betala kanske 300 kr, då i svensk valuta, så vill jag ha åtmonstånne två G.
Rent ?KOKS är inte populärt. då man inte fattar vad man fått. 60% ungefär tror jag att man är nöjd med.
När vi rökte skiten nere i peru så fick vi det brunt en gång. Det var det fetaste, jag rökt. Låg ner minst i en kvart i bilen. Så färgen eller lukten spelar ingen roll, har jag märkt. bara att testa , sen slå dealaren på käften om det inte passar.
Citera
2005-02-19, 11:43
Bannlyst
Citat:
Stor besvikelse
Finns ingen kvalie' som är värd mer än, mitt tycke 30 EU (her ingen EU tangent på min sura dator)
Föt att betala kanske 300 kr, då i svensk valuta, så vill jag ha åtmonstånne två G.
Rent ?KOKS är inte populärt. då man inte fattar vad man fått. 60% ungefär tror jag att man är nöjd med.
När vi rökte skiten nere i peru så fick vi det brunt en gång. Det var det fetaste, jag rökt. Låg ner minst i en kvart i bilen. Så färgen eller lukten spelar ingen roll, har jag märkt. bara att testa , sen slå dealaren på käften om det inte passar.

Skönt att det är fler än jag som anser det...
Citera
2005-02-19, 12:15
Medlem
Spliffmeisters avatar
Du skall köra på Special K om du skall till spanien... (Ketamine).
Citera
2005-02-19, 16:41
Medlem
Citat:
Stor besvikelse

Jaha, du ska köpa in större mängder, förstod inte det när jag kom hem sent igår

Tror jag känner en som har koll, kan fråga.

Men kvalitén är bättre än i Sverige iaf, alltid något
Citera
2005-02-19, 17:20
Medlem
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Beslutsångest
Jaha, du ska köpa in större mängder, förstod inte det när jag kom hem sent igår

Tror jag känner en som har koll, kan fråga.

Men kvalitén är bättre än i Sverige iaf, alltid något

senaste vi va där så va priserna lite högre en så,,, du får räkna med 400kr för lite bättre kvalitet ev 70% bättre lär du inte hitta i spanien.... vem rökte brunt? de bruna ni har fått e en bi produkt de fått när de försökt utvinna kokain o det gått åt helvete så de ni mådde bra på var förmodligen gift..skicka pm för fler frågor
Citera
2005-02-20, 18:09
Medlem
carlinos avatar
Ok, lite OT men jag försöker klämma in en egen fråga här mitt i tråden. Men om man köper större mängder i spanien, då borde man väl få sånt som är direktimporterat från sydamerika och då i fast form, eller? fast fast form kanske inte behöver betyda hög kvalité, bara att det brukar vara så i sverige?
Citera
2005-02-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlino
Ok, lite OT men jag försöker klämma in en egen fråga här mitt i tråden. Men om man köper större mängder i spanien, då borde man väl få sånt som är direktimporterat från sydamerika och då i fast form, eller? fast fast form kanske inte behöver betyda hög kvalité, bara att det brukar vara så i sverige?

vf tror du att du skuille hitta bätte i spanien? för att de spansktalande land el? skämt o sido de e fler båtar som lägger till från sydamerika i andra hmanr än spanien... de e inte så många där. + fast form kan man göra i efterhand de ska vara som små kristal kort hårda grejer fler frågor pm tack har en rådgivare här
Citera
2005-03-19, 19:29
Medlem
porkworms avatar
Citat:

När jag bodde i Benidorm utanför Alicante i ett år kostade det mellan 50-80 för ett G. Turisterna blåste dom och tog typ 80 euro för ett G, men vi som jobbade där betalade så lite som 40-50 euro för ett G. Beroende på vem man känner osv. Ett tips är att bli bekant med dom som jobbar och köpa genom dem.
Citera
2005-03-19, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porkworm
När jag bodde i Benidorm utanför Alicante i ett år kostade det mellan 50-80 för ett G. Turisterna blåste dom och tog typ 80 euro för ett G, men vi som jobbade där betalade så lite som 40-50 euro för ett G. Beroende på vem man känner osv. Ett tips är att bli bekant med dom som jobbar och köpa genom dem.

Tack för ett seriöst svar till slut
Jag ska inte köpa stora mängder, vilker någon påstod.
Har jag aldrig sagt.
Har bott i Sydamerika under många år, och kan snacket.
Så kanske man kan få ner det till en 300kr grammet, då man
kan Spanska med flytningar?
Lite så där dyrt ändå, men 15 kr som jag betalade i Peru kan jag knappast räkna med, hur ligger kvalite'n?
Citera
2005-03-19, 19:58
Medlem
Spliffes avatar
Betalade 20-25 euro halvgrammet i södra spanien.
Kvaliten varierade men var oftast riktigt bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in