2012-06-29, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steffestekare

Men min fråga är helt enkelt: När?

Som jag ser det är ni bara fega kräk som aldrig kommer göra något för det ni tror på.
Ni skriver här på flashback och bekräftar eran redan befintliga världsbild men det hjälper ju inte så mycket då alla tycker som ni här redan.

När har det på riktigt gått för långt och ni börjar med revolt och civil olydnad, kravaller, banka ner invandrare.

Eller när blir ni politiskt engagerade? Jag antar att dom flesta av er inte är det utan att ni mer slår näven i kaffebordet.

Skall ni inte försvara ert fosterland? Ni är ju ett skämt. Patetiska svin. Ni som känner er träffade kan ju svara.

Svaret är givetvis: Aldrig.

Hur ska en grupp män som fått sina testiklar och ryggrad bortopererade försvara sitt land?
Citera
2012-06-29, 16:49
Medlem
Steffestekares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSO
Den svenska statsbudgeten är indelad i utgiftsområden. Utgiftsområde 6 är t.ex. Försvar och samhällets krisberedskap och utgiftsområde 8 är Migration.

Finns här:
http://www.regeringen.se/content/1/c6/17/55/29/61bae7a5.pdf

http://www.regeringen.se/content/1/c6/17/55/29/24cd644f.pdf

När man tar del av siffrorna för utgiftsområde 8 ska man dock vara klar över att det inte är hela bilden. Invandringsanknutna kostnader ligger även inom andra utgiftsområden- troligen främst 4, 9, 12 och 13. Åtskilliga kostnader ffa. försörjningsstöden (dvs. socialbidragen) ligger på kommunal nivå och faller därmed utanför statsbudgeten.

Ha så kul:

http://www.regeringen.se/sb/d/14250/a/175529

Men så vi vet fortfarande inte. Kan jag räkna ut det där någonstans eller?
Citera
2012-06-29, 16:53
Medlem
Mavvelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Rassarna här är idioter, dem vågar ingenting. Det bara en massa gnäll och det ju uppenbart! Dem är så feminina som det går. Tragiskt, när dem tar tag i saken kmr jag vänta på dem med ett vapen i handen.

Är alla rassar som tycker sitt land kanske ska just vara "deras" land. Är de rassar för att deras föräldrar, mormor, morfar få sitta nedpissade på ett hem för att pengarna går till att försörja invandrare som faktiskt inte vill jobba. Är de rasister för att de inser att det dras in på skolan, sjukhus mm. för att dessa pengar ska läggas på invandrare som ännu en gång inte vill tillföra något, eller jo kanske våldta en blond tjej, kalla henne hora och mörda någon svensk kille som just tagit studenten.

Tror du att det går ett rykte nere i Somalia att sverige har mycket jobb att erbjuda, tror du det är därför de kommer hit? Eller finns det en liten chans att de faktiskt kommer hit för att de vet vi är ett av de få landen som inte kräver något av just invandrare utan snarare betalar för deras räkmacka? De passerar en hel del andra fredliga land innan de hamnar just här, så det är nog ingen tillfälighet.

Jag tror vi ska fokusera på det verkliga här, jag vill nog säga att det inte finns så många rena rasister kvar, utan snarare klumpiga människor som uttrycker sig fel. För jag är ganska säker på att invandrare som jobbar och uppför sig är det minsta problemet här faktiskt.

Sen som kommentar till "När de tar tag i saken" så kan jag garantera dig att det är vi andra blattar som kommer ta tag i saken till dem. Så stå du med din lilla vapen i handen och försvara all den orättvisa som begåts. Vi kommer nog inte med blommor i handen heller
Citera
2012-06-29, 16:55
Medlem
Citat:
Tjena.

Jag läser tråd efter tråd av er stolpskott till rasister som handlar om något negativt om invandrare.
Antingen är det att dom får bidrag eller att dom våldtar någon.
I nästan samtliga fall kan man läsa något i stil med " Nej nu jävlar har det gått för långt!/ det var droppen/ snart kommer en revolt osv osv osv.

Som jag ser det är ni bara fega kräk som aldrig kommer göra något för det ni tror på.
Ni skriver här på flashback och bekräftar eran redan befintliga världsbild men det hjälper ju inte så mycket då alla tycker som ni här redan.

När har det på riktigt gått för långt och ni börjar med revolt och civil olydnad, kravaller, banka ner invandrare.

Eller när blir ni politiskt engagerade? Jag antar att dom flesta av er inte är det utan att ni mer slår näven i kaffebordet.

Skall ni inte försvara ert fosterland? Ni är ju ett skämt. Patetiska svin. Ni som känner er träffade kan ju svara.

Några nära vänner till mig förklarade det så här...

Det handlar om pengar, behöver en JÄVLA MASSA pengar för att vi ska kunna "göra något" åt saken. Banka ner random invandrare kommer inte hjälpa ett skit, sen så är "invandrare" i sig inte problemet utan vårt HAT riktar sig mer mot våra politiker och ISLAM, som vi anser är roten till det onda.

Under tiden tills pengarna finns där, är det bästa man kan göra att smida planer, utbilda sig inom vissa intressanta områden av betydelse och knyta kontakter med likasinnade som vill rädda Europa från det mångkulturella helvetet!

Jag kan inte tala för alla, men jag tycker de gör rätt som inte drar iväg på någon "hjälte aktion" och har ihjäl 3-4 stycken muslimer i frustration (det kommer fler och fler hela tiden) och ska man buras in resten av livet då ska man minsann göra rejält med skada innan det sker.

Strategiskt valda mål av betydelse och bra planering är det som kommer slå hårdast mot dem!

De kommer bli tagna med byxorna nere, vem som helst fattar väl att det kommer smälla rejält förr eller senare.

Sen kan vi kolla på intelligens och utbildning. De mussar som gav sig på World Trade Center var nog inte the "brightest and the best", men de lyckades endå göra rejält med skada.

Tror att när Svensken väl bestämmer sig så visar denna ingen nåd, och dödsoffren lär bli väldigt höga.
Folk fattar verkligen inte hur utsatt samhället faktiskt är idag, det finns oändliga möjligheter för att "slå tillbaka".

I slutändan handlar det mest om Pengar och kontakter... Jag tror personligen att något kommer ske tillslut, för varje våldtäkt/gruppvåldtäkt som sker mot västerländska kvinnor, för varje misshandlad och mördad europé ökar hatet ännu mera.

Det finns en gräns för alla människor, rätt som det är rinner bägaren över...

Be careful what you wish for.
Senast redigerad av fiddan090 2012-06-29 kl. 16:59.
Citera
2012-06-29, 16:57
Medlem
Citat:
Tjena.

Jag läser tråd efter tråd av er stolpskott till rasister som handlar om något negativt om invandrare.
Antingen är det att dom får bidrag eller att dom våldtar någon.
I nästan samtliga fall kan man läsa något i stil med " Nej nu jävlar har det gått för långt!/ det var droppen/ snart kommer en revolt osv osv osv.

Det är knappast rasism att konstatera faktum.

Är du själv en svarting som känner sig utpekad med orent mjöl i påsen?
Citera
2012-06-29, 16:59
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Rassarna här är idioter, dem vågar ingenting. Det bara en massa gnäll och det ju uppenbart! Dem är så feminina som det går. Tragiskt, när dem tar tag i saken kmr jag vänta på dem med ett vapen i handen.

Inte ens en förolämpning kan du få till på rätt sätt! Otroligt.

Vi vågar ingenting (ingenting = noll handling) men NÄR vi tar tag i saken, så... Här visar ditt "när" att du förväntar dig att människor du säger gör "ingenting"... KOMMER att göra... någonting (ta tag i saken).

Hur ska du ha det?

Sedan:

Vi är så "feminina det bara går"... vilket innebär att vi absolut inte kan ses som ett fysiskt hot. Och ändå ska du "vänta på" oss "med vapen i handen." (FLERA vapen i EN "handen" = en hand).

Så, för att summera så anlagar du oss för att en dag ta tag i saken samtidigt som du säger att vi inte vågar ta tag i saken, och vi är så svaga att du tänker ha ett (eller flera?) vapen i handen när det som inte kan hända ska hända.

Suck. Svartskallar.
Citera
2012-06-29, 17:03
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Men så vi vet fortfarande inte. Kan jag räkna ut det där någonstans eller?

Det är ingen som vet exakt hur Sveriges nettokostnader och nettovinster för invandringen är och har varit- allt redovisat och inräknat. Den typen av beräkningar är inte helt enkla att göra och dessutom anses det ju som litet fult att tala om invandring i ekonomiska termer och särskilt i termer av kostnader. Invandringen är ju litet speciell på så vis att man inte gärna verkar vilja utreda, analysera och diskutera sådana kostnader så noga. I Sverige tänker vi gärna på invandring utifrån ett omhändertagande perspektiv och då vill man i alla fall från politikernas och opinionsbildarnas håll helst undvika att solka ner sig genom att prata pengar. Det som finns är uppskattningar. Expertgruppen för studier i offentlig ekonomi publicerade den här rapporten 2009:

http://www.eso.expertgrupp.se/Uploads/Documents/ESO%20rapport%203.pdf
Senast redigerad av NSO 2012-06-29 kl. 17:10.
Citera
2012-06-29, 17:06
Medlem
LasseBrandebys avatar
De flesta inklusive mig är nog främst jävligt besvikna på invandringspolitiken som har förts och förs.
Så ser ingen anledning att nacka svartskallar på gatan Det är ju vi svenskar som skämmer bort dessa individer, de blir ju som barn som bara ska ha och ha.
Ge mig in i politiken är inte aktuellt då jag har för mycket att förlora om jag skulle kopplas ihop med ett "rasistiskt" parti.
Än så länge har jag varit nöjd med att skicka arga mail. Tillfredsställer inte det mig längre får jag flytta. Jag är inte kapten. Jag kan lämna det sjunkande skeppet utan att skämmas.
Citera
2012-06-29, 17:07
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Hä hä.. Det händer rätt ofta. Kan inte hjälpa det liksom.

Men ärligt talat - hur går "smisket" till? Det hela bygger ju på att du utgår ifrån en massa saker för att vi svenskar inte har börjat döda svartskallar... än. Du utgår ifrån att detta aldrig kommer att hända. Jag säger att det kan hända imorgon - ingen vet mer än att en konfrontation är oundviklig.

När de sista svenskarna går i graven utan att något har hänt så kan ni uttala er dom över oss, men inte förrän då.
Citera
2012-06-29, 17:08
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mavvelito
Det är väl bara att se på historien i de flesta land. Det är ingen som uppmanar till kamp mer än de i Mellanöstern oftast. Sverige kan bli trykt ned så långt att svenska kvinnor behöva att bära slöja, och även då kommer ingen göra något. Vi ser familjer som blir sönderslagna, människor som blir mördade. Jag känner inte till ett enda svenskt fall de närmaste 10 åren där någon ens hämnats sin dödade eller våldtagna son, dotter, far eller mor. Det är för mig oförståligt att man bara kan skita i det, tända ett ljus och sjunga allsång för att våldet ska sluta.

Sen kan man kalla de idioter, men det känns redan som den biten redan är bevisad långt innan de blir drabbade själva.

Sveriges politiker vet att det är precis så det fungerar, därför kan de generellt trycka detta hur långt de vill, ingen kommer någonsin våga slå tillbaka. Och skulle man nu rent taktiskt slå tillbaka så är det en jävligt bra idé att göra det innan vi är 50/50 i landet, då svenskarna inte har en jävla chans att vinna något. Men med tanke på den svenska mentaliteten, så har det skeppet redan seglat.

Så hytta med näven på FB känns som det ända som återstår för dem, låt de i alla fall få känna sig lite aktiva emot orättvisorna =)
Lite ot men måste.....
Den Grekiske karatetränaren som mördade den 18-åriga svenska karatetjejen i Stockholm blev avrättad på en permission, gissa varför?
Citera
2012-06-29, 17:10
Medlem
Vad ska vi göra? Det är inte vårat fel att vi är snälla och tar in massa invandrare som sedan beter sig som skit(araber/neger). Vi visste inte att dom skulle tacka oss genom att bete sig som svin. (inte alla men en stor majoritet). Vi är inte lika ociviliserade som dom att vi börjar kasta stenar på dom för att dom är idioter. Man kan ju försöka rösta, men sd verkar inte kunna göra så mycket. Du måste förstå att svenskar är ett ciciliserat folk och det är däför vi har blicit ett så bra land. Vi visste inte att vi skulle få så mycket skit tillbaka bara för att vi tog emot så många och lät dom ta del av våran välfärd som vi byggt upp.
Citera
2012-06-29, 17:14
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Men om vi skall börja chansa då? hur lång tid kommer det ta. För snacket som går är ju rätt tröttsamt om du förstår mig.
Det börjar 2014... SD kommer bli 3:e största parti. Då har redan Cameron, Merkel och andra visat att de visst går att göra något åt skiten - då hänger vi på. Du vet... till skillnad från vänsterträck som du, så är vi på högerkanten demokratiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in