Citat:
Ursprungligen postat av Steffestekare
Tjena.
Jag läser tråd efter tråd av er stolpskott till rasister som handlar om något negativt om invandrare.
Antingen är det att dom får bidrag eller att dom våldtar någon.
I nästan samtliga fall kan man läsa något i stil med " Nej nu jävlar har det gått för långt!/ det var droppen/ snart kommer en revolt osv osv osv.
Men min fråga är helt enkelt: När?
Som jag ser det är ni bara fega kräk som aldrig kommer göra något för det ni tror på.
Ni skriver här på flashback och bekräftar eran redan befintliga världsbild men det hjälper ju inte så mycket då alla tycker som ni här redan.
När har det på riktigt gått för långt och ni börjar med revolt och civil olydnad, kravaller, banka ner invandrare.
Eller när blir ni politiskt engagerade? Jag antar att dom flesta av er inte är det utan att ni mer slår näven i kaffebordet.
Skall ni inte försvara ert fosterland? Ni är ju ett skämt. Patetiska svin. Ni som känner er träffade kan ju svara.
Några nära vänner till mig förklarade det så här...
Det handlar om pengar, behöver en JÄVLA MASSA pengar för att vi ska kunna "göra något" åt saken. Banka ner random invandrare kommer inte hjälpa ett skit, sen så är "invandrare" i sig inte problemet utan vårt HAT riktar sig mer mot våra politiker och ISLAM, som vi anser är roten till det onda.
Under tiden tills pengarna finns där, är det bästa man kan göra att smida planer, utbilda sig inom vissa intressanta områden av betydelse och knyta kontakter med likasinnade som vill rädda Europa från det mångkulturella helvetet!
Jag kan inte tala för alla, men jag tycker de gör rätt som inte drar iväg på någon "hjälte aktion" och har ihjäl 3-4 stycken muslimer i frustration (det kommer fler och fler hela tiden) och ska man buras in resten av livet då ska man minsann göra rejält med skada innan det sker.
Strategiskt valda mål av betydelse och bra planering är det som kommer slå hårdast mot dem!
De kommer bli tagna med byxorna nere, vem som helst fattar väl att det kommer smälla rejält förr eller senare.
Sen kan vi kolla på intelligens och utbildning. De mussar som gav sig på World Trade Center var nog inte the "brightest and the best", men de lyckades endå göra rejält med skada.
Tror att när Svensken väl bestämmer sig så visar denna ingen nåd, och dödsoffren lär bli väldigt höga.
Folk fattar verkligen inte hur utsatt samhället faktiskt är idag, det finns oändliga möjligheter för att "slå tillbaka".
I slutändan handlar det mest om Pengar och kontakter... Jag tror personligen att något kommer ske tillslut, för varje våldtäkt/gruppvåldtäkt som sker mot västerländska kvinnor, för varje misshandlad och mördad europé ökar hatet ännu mera.
Det finns en gräns för alla människor, rätt som det är rinner bägaren över...
Be careful what you wish for.