2017-04-26, 06:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Vapentätt kanske är korrekt, men att de är lugna är väl i sa fall lika korrekt? Eller menar du att gemene man haller pa att koka över i raseri?

Svensken är inte lugn!

Svensken är riktigt ordentligt polariserad. Detta ger sig i uttryck att annars lugna svenskar kan få riktiga raseri utbrott. Har noterat detta från båda sidor.

Intressant att iakttaga men olustigt att se.

Nåja!

Revolution sker aldrig utan bank folks medgivande. Det är alltså pengar och makt inblandade.

Vi kommer aldrig se en revolution i Sverige eller för den delen någon annanstans heller. Om det inte är så att det finns en vinst att hämta.

Idag finns det inga länder som inte spelar med i spelet förutom Iran och Nord Korea och till viss del Kuba. Kuba har fått respit en stund medans man reder ut vem som ska få trycka pengar på Kuba.

När det är klart så finns det bara två aktörer som måste lära sig globalism och pengars värde.

Dessa två länder står på tur för att få utbildning i demokrati. När det är färdigt så finns det inga hinder för äkta makt.

Så tyvärr den dagen några stackars förvirrade svenska revolutionärer får för sig att testa kling och klang och slappos förmåga kombinerat med HBTQ försvaret och deras 200 kämpar. Så kommer svensken få lära sig att allt inte är vad det ser ut som och att makt organisationen bara väntat på detta tillfälle att få visa vad de kan utföra.

Som sagt vad det handlar varken om mod eller förmåga. Det har båda sidor i överflöd.

Vad det handlar om är makt och pengar. Just nu är makten och pengarna överens om att vita västerlänningar har gjort sitt.

Detta hände med de gamla Egypterna, Grekerna och romarna även till viss del kelterna. Det finns många folkslag som har stått i vägen. Som med tiden flyttats ur tiden och in i historieböckerna.

Germanerna stoppade invasionen vid Teutoburgerskogen vilket fick till följd att hatet mot dessa aldrig stillats. Man fick byta plan och gå över till att förstöra samhället inifrån istället.

Det vi ser idag med folkutbytet är en plan sedan länge. Det finns information där ute bank folket och maktens folk döljer inget utan fnittrar förtjust över hur lätt det är att manipulera den mänskliga hjärnan och hur människor slutar tänka själva och följer strömmen mot undergången.

Så tyvärr jag är skeptisk till att något kommer att förändras. Planen är att vi vita ska bort och de som vill det har lyckats med sina planer många gånger tidigare.

Se på Ryssland och revolutionen där. Maktens män utrotade dom intellektuella, bönder, officerare och allmänt dugliga människor. Dessa maldes ner i Gulag. Finns massor med berättelser om dessa läger.

Vad du själv måste fundera på är varför man alltid tar ihjäl människor med hjärnan och sparar fylletrattarna.
Senast redigerad av Virgil.I.Grissom 2017-04-26 kl. 07:07.
Citera
2017-04-29, 02:20
Medlem
ExtremParanoias avatar
Det är 15-20 år kvar förberedd er mina vänner!
Citera
2017-04-29, 03:49
Medlem
AlanBStards avatar
Fransmännen är hetsigare än svenskarna och har dessutom fler araber att dras med. Fler araber betyder förstås fler terrorattacker (Paris, Nice). Fransmännen utsätts alltså för fler provokationer/attacker och är mer benägna att slå tillbaka. Därför kommer det inte att bli inbördeskrig i Sverige så länge det inte har blivit det i Frankrike.

Troligen kommer det inte att hända alls. Om vi får en stor mängd muslimer (inte majoritet, men 40% eller vad som nu behövs för att de ska sitta på majoriteten av våldskapitalet) tror jag snarare på ett långsamt folkmord där muslimerna förföljer 'kuffar', som i Egypten. Diskriminering i sjukvården, muslimskt styrd polis som ser mellan fingrarna med stöld/rån/våldtäkt/mord mot kuffar etc.

Enligt Johan Westerholm på ledarsidorna.se pågår etnisk rensning redan i vissa förorter. Man slår förstås inte ihjäl svenskarna, men han skriver att svenskar där har fått besked om att det är bäst för dem att flytta. Då är det inte mycket att välja på i ett område där polisen har strukit flagg. Extrapolera det till nationell nivå och fundera över hur kul det blir.

Väpnat svenskt motstånd från ett folk som idag accepterar att polisen prisger folket åt plundrande araber och romer kan vi glömma.
Citera
2017-04-29, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Det sa man på 90-talet också.
Kanske dags för folk att inse att världen ser ut som den gör just nu och att man borde flyta med istället.
Citera
2017-04-29, 05:01
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedd
Kanske dags för folk att inse att världen ser ut som den gör just nu och att man borde flyta med istället.
Jesus Kristus! Vad ni sa på 90-talet spelar ingen roll det är andra tider nu och ett krig kommer utrbyta kan jag garantera. Att flyta med mångkulturen kan den svagsinte förrädaren syssla med ingen annan.
Citera
2017-05-07, 14:58
Medlem
Vi måste väcka det sovande svenska folket. Inget enstaka terrordåd kommer att göra det. Inte heller förändringar i den takt vi har nu vad gäller, skola mm. Pensionärerna kommer att klaga när det är så dags men de är ju samma personer som röstar på sjuklövern nu.
Citera
2017-05-28, 20:36
Avslutad
http://avpixlat.info/2017/05/28/sjalv-skulle-jag-inte-bli-forvanad-om-det-blev-nagon-sorts-inbordeskrig/

Citat:
I ett inlägg på sajten Det goda samhället skriver Patrik Engellau om hur Sverige nu är nära brytpunkten för point of no return, då röran de senaste årens ansvarslösa massinvandringspolitik lett till inte längre går att få rätsida på – hur mycket man än försöker.

Citat:
När jag utifrån detta skeptiska och luttrade tolkningsmönster betraktar Sverige, särskilt migrationen, blir jag synnerligen bekymrad. Jag känner att de som sitter i sadeln och ska försöka få den här Putte att hoppa över hindret enligt plan är helt bortgjorda av omständigheter som de inte begriper. Regeringen verkar inte ens ha fattat att den tappat kontrollen. Själv sitter jag på läktaren och tycker mig se alldeles tydligt att utvecklingen går snett precis som Putte när han förberedde sig för att vika av från mina planer och ge mig en knäpp på näsan.

Jag lärde mig att om jag ingrep mot Puttes tricks i tid så kunde jag räta upp situationen. Men det fanns en punkt bortom vilken det inte gick att få rätsida på sakerna. Jag vet inte om Sverige har nått den punkten när det gäller migrationen, men jag fruktar att vi är farligt nära. Om vi griper in nu med tydliga och kraftfulla åtgärder – till exempel invandringsstopp och slut på multikultipolitiken så som Mohamed Omar föreslagit – så kan det hända att det går att med visst besvär styra upp Sverige. Men om den nuvarande låt gå-politiken får fortsätta ytterligare ett oklart antal år så fruktar jag ett det är kört för det välorganiserade, ordentliga och rimligt jämlika Sverige vi hittills känt. Själv skulle jag inte bli förvånad om det blev någon sorts inbördeskrig. Fläckvis har väl inbördeskriget redan startat.
Citera
2017-05-28, 20:59
Medlem
Asklords avatar
Så länge som media och politikerna för sitt åsiktskrig mot oliktänkande så lär inget ske. Så fort kaosmänniskorna gör något som skulle kunna skapa "förutfattade meningar" t.ex. terrorattack så görs en politisk damage control, där media och politiker påvisar hur bra kaosmänniskorna är, att dom inte har något gemensamt med dom som utför dåden ect ect.
Så sjuklövssvensken kommer fortsätta att sova gott eftersom det står i tidningen att allt är okej.
Citera
2017-05-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

Ja typ 15 år innan vi har samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90-talet, eller rättare sagt hela Europa kommer vara som före detta Jugoslavien, och det kommer vara så underbart att få delta , att äntligen kunna slå tillbaka mot det mångkulturella packet utan att få livstids fängelse.
Citera
2017-05-29, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedd

Men på 90-talet var det enbart en liten klick som var oroade för ett nytt större krig i Europa. Sedan dess har både Tyskland och Sverige fått invandringen nedkörd i halsen till den grad att det inte öht går att undvika slöjbeklädda kvinnor och arabiska i princip oavsett var du bor, och Europa har haft muslimska terrordåd. Nationalistiska partier har även ökat och normaliserats till en grad som man knappast då kunde tänka sig.

När väl nationalistiska partier får makten i västeuropeska länder, så kommer vad vissa ser som "hetsandet" mot muslimer bara att öka, och därmed även spänningarna mellan de två sidorna. Skulle nationella fronten i Frankrike eller SD i Sverige inte bara få makt, utan även kunna använda makten, skulle det förmodligen vara adjöss med gullandet med muslimer och den generösa invandringen. Det skulle mycket väl kunna få muslimer att demonstrera. Lägg till t.ex. ekonomisk kris, kan absolut få konsekvenser där invandrarna från muslimska länder ses som syndabocken.

Det kan självklart bara stanna med demonstrationer, men det kan också tippa över.

Då kommer det, nästan garanterat, ske
Senast redigerad av yokisuci 2017-05-29 kl. 17:32.
Citera
2017-05-30, 19:50
Bannlyst
När börjar svensken döda invandrare?

När exploderar tryck-kokaren?

När börjar folk som ni trodde var helt "Vanliga" människor förvandlas?

Alla människor är benägna till vilken handling som helst.

Själv känner jag en oerhörd mordisk lusta, och om ni träffade mig på stan så skulle jag kunna vara eran snälla granne, kassören på fiket, polisen som beskyddar dig osv ni förstår.

Jag anses vara en mycket vanlig individ, precis som du.

Hur långt är det kvar tills den vanliga "Zombien" "Samhällsroboten" kalla den vad du vill. Ni vet den som går på gatan brevid er enligt allmängiltigheten tar fram en pistol/valfritt vapen och dödar dig. (Om du är invandrare)

Förstår ni vad jag menar? När tippar bägaren? När exploderar tryck-kokaren totalt hos dom vanliga människorna som minsann aaaaaaaaaaaaaldrig skulle kunna tänka sig att begå mord? (Säger dom)

http://picosong.com/7yYN/ Här är en sång jag gjort för att avreagera mig med det räcker fan inte... Jag är lite arg...
Senast redigerad av ProfessorVem 2017-05-30 kl. 20:16.
Citera
2017-05-30, 19:54
Medlem
Snart om dem inte skärper sig skulle jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in