Citat:
Ursprungligen postat av
Vekruset
En kul övning för dig är att titta närmare på muslimska länder. Se hur de behandlar minoriteter i sina länder, i de länder där det fortfarande finns kvar några. Där de inte längre finns kvar, så kan du ta reda på hur minoriteten försvann.
Du kan självklart inbilla dig att det är en slump att inget av över 70 länder med muslimsk majoritet har blivit en demokrati som det går att leva i. Men det gör du isåfall på ditt eget ansvar.
sant håller med 100% !
googla lite vad som hände med libanon,kan av egen erfarenhet inte förstå hur folk kan tro på att dessa monster skulle bli snällare bara för dom kommit hit, dom har ställt till så mycket att dom för längesedan borde blivit jagade till planeten mars i exil!
när man väl hört ett gud är störst-vrål och sett en riktig bomb smälla bland folk går det ärligt inte att tycka bra om dom där! jag lovar. dom där var skyldiga till att ALDRIG MER kommer se eller träffa min syster en enda gång till, jag kommer ALDRIG kunna träffa min mamma igen heller!
fyfan! jag vill bara spy på dom, jag tål dom verkligen inte alls!
och ärligt talat,jag kan fortfarande såhär i vuxen ålder,många många år senare vakna på natten av att jag tycker mig höra automatvapen och flyglarmet eka utanför!
jag kan fortfarande vakna av att jag gråter o fattar inte ens varför, trots jag var bara runt fem-sex år när jag o pappa kom till sevrige, och nu är jag närmare 40 !
den svensk som tror att detta inte kommer hända här med,är lika dumm som libaneserna var när de släppte in dom sunniska muslimerna till sitt land,med öppna armar för att dom ville även dom ställa upp för folk i nöd, titta hur det ser ut idag! det är detta landets framtid ni ser där goda vänner.