Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Fast allt handlar väl inte om vad som är lagligt. Det är lagligt för en 53-årig gubbe att knulla en 15-åring också, men man har väl någon moral och något samvete för guds skull?
24 och 16 är faktiskt en väldigt stor skillnad vanligtvis, både psykiskt och fysiskt. I enskilda fall kan det vara okej om det är en väldigt mogen 16-årig tjej och killen är seriös och ser en framtid med tjejen.
Jag är själv 24 och det är mycket tveksamt om jag skulle kunna tänka mig en 16-åring, det kan jag säga på en gång. 18+ känns bättre och tjejer jag brukar börja tycka om är oftast 20-23. Så det säger ju mest om Joe om han dras till småflickor

Jo fast psykiskt? Joe är en 15 åring på mental nivå. När jag ser killen bete sig ser jag en 15 åring dyngrak på en vespa, eller som i hans fall, en epa..
Visst är det lite snuskigt men dock rätt vanligt i det Norrländska inlandet. Småkorkade byfånar som får knulla för att dom har nån ful, sänkt merca med 50 wunderbaums i backspegeln. Man förstår liksom att de flesta brudarna i deras ålder gick om dom i utvecklingen för längesen och dragit ifrån hålan. Detta har jag bevittnat med egna ögon då jag bodde i en håla med ~5000 invånare ett par månader. (F.ö fanns det ett par efternamn som de flesta av dessa 5000 hade)