Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-20, 19:20
  #1
Medlem
Visste att han gillade yngre tjejer, men när jag såg att personen i fråga sitter hemma hos en bekant till mig, född: 1995, så vart jag en aning rädd. Läser även på facebook där han raggar hejdlöst med meningar som "du är fruktansvärt vacker längta refter att få hålla om dej" och blir direkt ännu räddare. Han är 24 och hon är 16. Det klingar väldigt fel i mina öron iaf.

Här skriver hon även om honom i sin blogg. Finns flera inlägg då hon pratar om att han ska komma dit osv.

http://evelinanaslunds.blogg.se/2012/april/he.html

FB:

https://www.facebook.com/profile.php?id=723591915

Jag vet inte, vad tycker ni ?
Citera
2012-04-20, 19:29
  #2
Medlem
KungeN-86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefenzzz
Visste att han gillade yngre tjejer, men när jag såg att personen i fråga sitter hemma hos en bekant till mig, född: 1995, så vart jag en aning rädd. Läser även på facebook där han raggar hejdlöst med meningar som "du är fruktansvärt vacker längta refter att få hålla om dej" och blir direkt ännu räddare. Han är 24 och hon är 16. Det klingar väldigt fel i mina öron iaf.

Här skriver hon även om honom i sin blogg. Finns flera inlägg då hon pratar om att han ska komma dit osv.

http://evelinanaslunds.blogg.se/2012/april/he.html

FB:

https://www.facebook.com/profile.php?id=723591915

Jag vet inte, vad tycker ni ?
Låter fel och låter som en tjej som bara vill ha bekräftelse...

7 gemensamma vänner och känner en av dom väldigt bra så kan luska ut lite mer info
Citera
2012-04-20, 19:37
  #3
Medlem
Joe Rovik säger: "så himla söt du är min lilla flicka sakanar dig och din närhet snart kommer ja ;D"


Tydligen så ska han bo hos henne en vecka fick jag just höra av en kompis som hade lite bättre koll på läget.

Han har ju nämnt flertalet gånger att han är intresserad av unga och den yngsta han hade haft sex med var "yngre än 14". Dock så vet jag inte när det skedde och hur gammal han var då. Men det låter väldigt fel.

Och ja, tjejen är nog ute efter uppmärksamhet. Detta är långt ifrån första gången hon gör något för att få lite extra uppmärksamhet.
Citera
2012-04-20, 19:45
  #4
Medlem
Om man läser hennes 10 st nyaste blogginlägg så verkar det nästan som att dom är tillsammans. Han har bjudit henne på en weekend i Luleå, bott på hotell osv. Det verkar lite mer seriöst än vad jag först väntade mig.
Citera
2012-04-20, 19:54
  #5
Medlem
Han är ju seriöst efterbliven. Tycker det är dåligt av honom att utnyttja henne, vafan kom igen nu....

Citat taget ur hennes blogg.
Citera
2012-04-20, 20:03
  #6
Medlem
Ja det känns ju som att han borde veta bättre. Personligen tycker jag att det är riktigt äckligt.
Citera
2012-04-20, 20:08
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefenzzz
Ja det känns ju som att han borde veta bättre. Personligen tycker jag att det är riktigt äckligt.
Vad tänker man som nybliven kändis om man hookar up med en 95a? Han måste ju ha hur många möjligheter som helst med andra bitches? Detta bevisar ju egentligen bara hur han är som person.
Citera
2012-04-20, 20:10
  #8
Avstängd
Detta kunde man ju nästan förutspå, hur som helst så jävla tragiskt.

Karesuando-Joe betar av bloggerska efter bloggerska. Jag hoppas att Joe inte snappade upp fenomenet flashback under sin BB-visit för sitt eget bästa.
__________________
Senast redigerad av asdf1 2012-04-20 kl. 20:15.
Citera
2012-04-20, 20:11
  #9
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Vad tänker man som nybliven kändis om man hookar up med en 95a? Han måste ju ha hur många möjligheter som helst med andra bitches? Detta bevisar ju egentligen bara hur han är som person.

Eller vart hans egen mognad ligger på för nivå, rent mentalt sådär.
Citera
2012-04-20, 20:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Detta kunde man ju nästan förutspå, hur som helst så jävla tragiskt.

Karesuando-Joe betar av bloggerska efter bloggerska. Jag hoppas att Joe inte snappade upp fenomenet flashback under sin BB-visit för sitt eget bästa.
Denna gången har han ingen bikt att gråta ut i
Citera
2012-04-20, 20:18
  #11
Medlem
Hahahah. snart kommer hon förmodligen uppdatera sin blogg i stil med "Vi ska gifta oss!!"
Fan Joe är bara tragisk.
Citera
2012-04-20, 20:19
  #12
Medlem
Mord-Siths avatar
Han har inte alla renar i stallet och tjejerna vill ha bekräftelse. Vem vet var detta slutar...
__________________
Senast redigerad av Mord-Sith 2012-04-20 kl. 20:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback