2012-04-29, 22:24
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaro
LOL är du den feta tjejen? Vad har du för relation till Joe?
Jo-E knullade denna ädla dam strax innan han klev in i det gudsförglömda bb huset, och nu börjar magen växa och hon ska snart föda denna oäkting.
Citera
2012-04-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Jo-E knullade denna ädla dam strax innan han klev in i det gudsförglömda bb huset, och nu börjar magen växa och hon ska snart föda denna oäkting.

Ha ha...ja just det...eller inte =)
Joe ska då inte bli pappa till det här barnet. Det här barnet har redan en annan pappa.
Citera
2012-04-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaro
LOL är du den feta tjejen? Vad har du för relation till Joe?

Jag antar att jag var den feta tjejen eftersom jag var den enda tjejen i sällskapet, och jag är dessutom väldigt rund om magen =)
Min sambo och Joe är släktingar.
Citera
2012-04-29, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novagirl
Jag antar att jag var den feta tjejen eftersom jag var den enda tjejen i sällskapet, och jag är dessutom väldigt rund om magen =)
Min sambo och Joe är släktingar.

Haha då ber jag om ursäkt, hoppades naturligtvis att du var en fet 16årig bloggtjej så det skulle bli lite livat i tråden. Synd att så inte var fallet
(Svårt att se om det är gravidmage eller fetmage under kläder)
Citera
2012-04-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smyglunka
Haha då ber jag om ursäkt, hoppades naturligtvis att du var en fet 16årig bloggtjej så det skulle bli lite livat i tråden. Synd att så inte var fallet
(Svårt att se om det är gravidmage eller fetmage under kläder)

Ingen fara...jag är ju tjock
Vi var bara ett gäng 30+ som firade en kompis som fyllde år. Mer spännande än så var det inte Hade självklart varit mer spännande om jag var en fjortis som bar på Joes kärleksbarn ....
Citera
2012-04-30, 02:30
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novagirl
Ingen fara...jag är ju tjock
Vi var bara ett gäng 30+ som firade en kompis som fyllde år. Mer spännande än så var det inte Hade självklart varit mer spännande om jag var en fjortis som bar på Joes kärleksbarn ....

Rider Joe på kändisskapet nu? Har han några lik i garderoben du kan delge oss?
Citera
2012-05-13, 22:45
Medlem
Joe visar sin lekfulla sida

http://www.youtube.com/watch?v=2t-n5AYt7jc
Citera
2012-05-14, 10:10
Medlem
Bolliwollis avatar
Min brors polare hänger med han, hon är typ 15 eller 16 och har blivit bjuden till hans inflyttningsfest.
Känns som om han legat med för mycket renar och andra samiska fenomen. Detta måste ha skapat en kortslutning i hjärnbalken som lett till ett äckligt små barns syndrom.
Citera
2012-05-14, 13:32
Bannlyst
Kanske lite OT men sett att många bekanta till honom skriver här.

Undrar bara vilka drogvanor han har/haft? Alla varningsklockor ringer ju gällande missbruk

Att han är jävligt konstig och verkar antingen före detta pundare eller bara gravt efterbliven.
Citera
2012-05-14, 13:37
Medlem
Han jobbar visst i rövhålet Boden har jag sett.
Citera
2012-05-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezere

Undrar bara vilka drogvanor han har/haft? Alla varningsklockor ringer ju gällande missbruk

Att han är jävligt konstig och verkar antingen före detta pundare eller bara gravt efterbliven.
Vad jag vet så är det enbart statens droger som gäller för Joe, alkohol och nikotin.

Och Joe är från Idivouma, inte Karesuando. Angående hans röst så stämmer det inte att det var på grund av en förkylning, han kanske var förkyld men han har alltid låtit som han gjorde i programmet.
Citera
2012-05-15, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezere

Joe har aldrig hållit på med droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in