Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-04-20, 14:28
Medlem
breeze420s avatar
Om man ska köra lustgas en kväll, hur mycket ska man då ha? På 3 pers. Vi planerar inte att köra hela natten bara en liten stund, för skojjs skull liksom. Hur många 10 pack bör man köpa? Räcker det med 1-2?

Tack på förhand
Citera
2012-04-20, 14:32
Medlem
TheGreedys avatar
jag skulle köpt 80 patroner minst.
Går åt snabbare än vad man tror
Citera
2012-04-20, 14:46
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreedy
jag skulle köpt 80 patroner minst.
Går åt snabbare än vad man tror

Skit dyrt om man inte köper från internet dock!
Citera
2012-04-20, 15:01
Medlem
BenAsslicks avatar
Som nybörjare kan man väl nöja sig med 3-4 paket per person antar jag..
Personligen känns det som slöseri om man inte har åtminstonde 10 paket.
Citera
2012-04-20, 15:33
Medlem
Spadess avatar
Spelar ingen roll om man är nybörjare, allt det ni har kommer att gå åt. Väldigt svårt att sluta när man väl börjat om man har mer tillgängliga. Kombinera gärna med gräs, riktigt skön effekt då!
Citera
2012-04-20, 15:44
Medlem
foshobros avatar
Runt 100 patroner per person skulle jag räknat med. ett hundrapack försvinner snabbare än man tror. Sen brukar det iofs inte spela någon roll hur mycket man har, när man är inne på sista paketet ångrar man att man inte köpte mer

pgw brukar ha bra priser på storpack. 36*10p går väl på en bit över tusingen om jag inte minns galet.
Senast redigerad av foshobro 2012-04-20 kl. 15:48.
Citera
2012-04-20, 15:44
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spades
Spelar ingen roll om man är nybörjare, allt det ni har kommer att gå åt. Väldigt svårt att sluta när man väl börjat om man har mer tillgängliga. Kombinera gärna med gräs, riktigt skön effekt då!

Ja, lustgas är skitsvårt att sluta med, därför det kallas hippiecrack
Och det blir skitbra oavsett vad man kombinerar det med egentligen, det är drogernas ketchup.
Citera
2012-04-20, 15:46
Medlem
se till att ni bara har typ 2 paket tillgängliga åt gången, resten i ett annat rum, annars är risken att om ni har 10 paket kommer ni inte minnas att ni dragit i er paket nr3 till 9 och bli både förvånade och irriterade när ni märker att det tagit slut
Citera
2012-04-24, 17:04
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Runt 100 patroner per person skulle jag räknat med. ett hundrapack försvinner snabbare än man tror. Sen brukar det iofs inte spela någon roll hur mycket man har, när man är inne på sista paketet ångrar man att man inte köpte mer

pgw brukar ha bra priser på storpack. 36*10p går väl på en bit över tusingen om jag inte minns galet.

Helvete vilken dyr drog.. Jag som tycker att cannabis är dyrt och det ruset räcker i flera timmar..
Citera
2012-04-24, 19:56
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Helvete vilken dyr drog.. Jag som tycker att cannabis är dyrt och det ruset räcker i flera timmar..

Ja det är inte jättebilligt, men för bästa effekt skall det användas tillsammans med andra droger. Då håller det sig längre och man blir mer väck på mindre gas.
Att jämföra med cannabis är helt orelevant då det är två helt skilda droger. Ett gram kokain är dyrare än fem gram hasch. En femma hasch räcker mångdubbelt så länge som kolan men effekterna är ju inte ens i närheten av varandra rusmässigt right?
Senast redigerad av foshobro 2012-04-24 kl. 19:59.
Citera
2012-04-24, 22:31
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshobro
Ja det är inte jättebilligt, men för bästa effekt skall det användas tillsammans med andra droger. Då håller det sig längre och man blir mer väck på mindre gas.
Att jämföra med cannabis är helt orelevant då det är två helt skilda droger. Ett gram kokain är dyrare än fem gram hasch. En femma hasch räcker mångdubbelt så länge som kolan men effekterna är ju inte ens i närheten av varandra rusmässigt right?

Det är sant. Men min bild av lustgas är en rätt värdelös som drog som bara är lite "kul", inte att jämföra med kokain i känsla. Har dock inte testat lustgas så jag vet inte, men det är min bild av det.
Citera
2012-04-25, 08:50
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Det är sant. Men min bild av lustgas är en rätt värdelös som drog som bara är lite "kul", inte att jämföra med kokain i känsla. Har dock inte testat lustgas så jag vet inte, men det är min bild av det.

Precis det finns ingen mening att jämföra droger då dom ger olika effekt allihop. Lustgas ger ett dissociativt rus och kör man patron på patron kan man hamna i ett drömlikt stadie helt bortkopplad från verkligheten. Men kör man bara någon patron då och då blir det bara "lite kul" småtrippigt sådär i någon minut. Blandar man med röka eller helst någon hallucinogen förstärks det till tusen.
inget man sitter och kör varje helg direkt, det är det för dyrt för. Men jag lägger hellre 400:- på 100 patroner en kväll än en fylla på krogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in