Citat:
Ursprungligen postat av Energidricka
Darför jag har extrema ångestproblem och paranoid problemer utan sobril. Ja jag gillar att knarka men dom " normala kompisarna " jag försöker att få tror Hasj är en dödsdrog, Har knarkat och hängt med knarkare i 8 år nu men nu måste jag ta det lugnt en tag och få mig mera normala kompisar innan jag ska upp i rättegången så att advokaten har mera posetiva saker att andvända. Får sobrilen utskrivd av läkare. så jag försöker inte att få en Bensorus + alkohol men sedan jag hatar att dricka och vara full så kommer inte alkoholen hjälpa mig med ångesten, så då måste jag äta sobril för att inte sitta där helt tyst som ett mongo med extrema paranoida tankar, är alltid påvakt och tar någon i mig bakifrån så går reflexerna snabbt igång. så för att slippa det så måste jag dämpa ångesten med sobril.
Har full Alarm i huset när jag lägger mig, inbrottsalarm,fönster alarm, rörelse sensorar och flera vapen i närheten av mig hela tiden, så då kanske du fattar hur paranoid jag är utan sobril.
Har precis samma problem, alltså social fobi, rycker till som fasen om nån kommer bakom och bara snuddar vid mig.. lite PTSD symptom eller nåt.
Så jag förstår hur du tänker, men ta inte med dig mer sobril vad du än gör, ta Sobrilen några timmar innan du börjar dricka så du själv känner hur extra packad du kommer bli, för du kommer bli extra full av tabletterna så ta de lugnt bara!
Du vet ju själv men jag hade aldrig vågat ta Benzo + alkohol i samröre med "vanligt folk" så att säga, för mig brukar det gå åt pipan då, fyfan alltså man kan göra sånt skit med Benz + alkohol, du kan tex börja tjaffsa med din bästa polare eller nåt o härja, man kan ju bli helt snetänd.. :/ sen vaknar du upp dagen efter med en jävla ångest som inte Sobril kan ta bort! Så drick absolut inte sprit och ta absolut inte med dig mer Sobril till festen.
Edit: Offtopic föresten, Hasch fick mig att bli paranoid, så det är en jäkla dödsdrog det tycker jag också, man kan inte dö av det men man kan bli galen av det.