Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-03, 00:38
  #2221
Medlem
Hysteria90s avatar
Njaa rätt medelmåttig benso. Här i Trondheim, Norge hittar man rätt mkt kul på marken. Hittat 1.600 i kontanter (utspritt på 2 år) på marken, 6st visa-kort, och idag hittade jag 75mg sobril på en publk toaelett.
http://i63.tinypic.com/vf9j03.jpg
Tog alla tre på samma gång och kombinerade med ett antal öl.

Skön effekt max 5 timmar. Klingat av nu.

Här sitter jag på en bar nu, sju timmar senare. O mkt fattigare

Nää håll er till ikto.
__________________
Senast redigerad av Hysteria90 2018-05-03 kl. 00:42.
Citera
2018-05-03, 05:21
  #2222
Medlem
Hysteria90s avatar
Men tappade minnet helt. Har bokstavligt bränt mina jävla hyrespengar på krogen å tappat bort en kasse mat jag köpte. Ingen aning om var den e. Skäms som fan.
Är en erfaren benso-missbrumare ohh kan säga att jag aldrig blivit så loss av just sobril och alkohol tidigare!
Citera
2018-05-03, 05:27
  #2223
Medlem
Hysteria90s avatar
NVM kom hem nu och allt ligger tydligen i kylskåpet :O O det är hur jävla mkt papper som helst på golvet i min lägenhet. Ser förjävligt ut. Packad som ett as.

Fyfan blanda aldrig sobril med alkohol.

Har bättre kontroll på 10mg xanor/8mg ikto + samma mängd alkohol.
Citera
2018-05-03, 05:31
  #2224
Medlem
Hysteria90s avatar
Var x3 25mgare jag hittade å käkade btw.

Fyfan ser att jag skickade in min deklaration till Sverige nu och skrev att alla aktievinster skulle deklareras i Norge o.s.v - måste ändra på min norska deklaration nu. HELVETE vilken idiot jag blev,
Citera
2018-05-16, 15:28
  #2225
Medlem
chillagal1s avatar
Hej
Jag fick ett recept på Oxascand 5mg (någon får gärna förklara hur det uttalas) idag för panikångest och socialfobi, är den bra mot det?
Citera
2018-05-17, 15:31
  #2226
Medlem
Kan jag har överdoserat på oxascand? Har varit utan i drygt 4 månader men nu har jag tryckt drygt 55mg på under en timme och börjar känna mig extremt slö och oconcentrerad, på ett väldigt kraftigt och skönt sätt dock. Är en lättviktare så väger bara runt 50-53kg pga metylphenidaten jag käkar. Kan knappt skriva normalt som kanske märkts och svårt att gå normalt. Mår däremot fett jäkla skönt så effekten var ju helt klart uppnåd

Har antaglingen 0 tollerans pga mitt 4 månaders avbrott därflr jag började fundera om det kanske blev lite för mycket av det goda
Citera
2018-05-17, 15:43
  #2227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillagal1
Hej
Jag fick ett recept på Oxascand 5mg (någon får gärna förklara hur det uttalas) idag för panikångest och socialfobi, är den bra mot det?

Den sociala fobin är den ärligt talat väldigt bra mot just för att din kropp blir mer "mellow", kan inte svenska ordet av någon anledning. Kan däremot behövas mer än en 5mg för någon tydlig (uppskattad/hjälpsam) effekt, fast det beror mer på person till person. Ingen erfarenhat av den mot panikångest men skulle gissa på att den är väldigt bra mot det också. Jag fick den utskriven pga sömnproblem modell värre dässa att den även ärför jag skulle gir bra mot panikångest iom att båda problemen kommer från att hjärnan i:e känslor överreagerar på något sätt.

PS: Om du utallar SCAANIA (lastbilar eller vad dom nu gör) och tar bort IA=> SCAN. så OXA-SCAN. Sen säger du ordet OXE fast med ett A istället flr E så OXA+SCAN. Iaf så jag utallar det.
Citera
2018-05-17, 17:49
  #2228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niklasswe42
Kan jag har överdoserat på oxascand? Har varit utan i drygt 4 månader men nu har jag tryckt drygt 55mg på under en timme och börjar känna mig extremt slö och oconcentrerad, på ett väldigt kraftigt och skönt sätt dock. Är en lättviktare så väger bara runt 50-53kg pga metylphenidaten jag käkar. Kan knappt skriva normalt som kanske märkts och svårt att gå normalt. Mår däremot fett jäkla skönt så effekten var ju helt klart uppnåd

Har antaglingen 0 tollerans pga mitt 4 månaders avbrott därflr jag började fundera om det kanske blev lite för mycket av det goda

red: Lästre att grapefruk kan ge en extra push eller något så jag gjorde just drugt 1L färskpressad grapefrukt saft och tog ytterligare en karta. Lets see what happends
Citera
2018-05-18, 01:04
  #2229
Medlem
chillagal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niklasswe42
Den sociala fobin är den ärligt talat väldigt bra mot just för att din kropp blir mer "mellow", kan inte svenska ordet av någon anledning. Kan däremot behövas mer än en 5mg för någon tydlig (uppskattad/hjälpsam) effekt, fast det beror mer på person till person.

Tack så mycket för svar
Jag tog två stycken 5mg innan jag gick hemifrån till pendeln och kan säga att det inte gav nån märkvärd effekt.
Receptet jag fick är endast på en ask(25st) så jag har inte riktigt möjlighet att ta särskillt många om dem ska räcka.
Enda benso erfarenheten jag har är alprazolam, bromazepam lorazepam och nu oxazepam och av dem fyra är det bara alprazolam som har funkat bra mot socialfobin.
1mg alpra så känner jag mig som "en normal person" dvs jag blir inte livrädd eller ångestfylld när andra människor kan se mig.
Citera
2018-05-18, 03:55
  #2230
Medlem
Okaj det var en dålig (eller bra beror på hur man ser det) idé att ta en karta oxascand plus drygt en liter färskpressad grapefruktjuice. Har en total blackout från typ 16:00 fram tills för ungefär en kvart (03:45) sedan och har även lyckats trycka i mig ytterligare alla dom andra kartorna oxascand jag hade
Citera
2018-05-18, 10:19
  #2231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillagal1
Tack så mycket för svar
Jag tog två stycken 5mg innan jag gick hemifrån till pendeln och kan säga att det inte gav nån märkvärd effekt.
Receptet jag fick är endast på en ask(25st) så jag har inte riktigt möjlighet att ta särskillt många om dem ska räcka.
Enda benso erfarenheten jag har är alprazolam, bromazepam lorazepam och nu oxazepam och av dem fyra är det bara alprazolam som har funkat bra mot socialfobin.
1mg alpra så känner jag mig som "en normal person" dvs jag blir inte livrädd eller ångestfylld när andra människor kan se mig.

Oxascand är ju betydligt svagare än alprazolam, du får nog räkna 25-30mg oxa per mg alpra enligt mina erfarenheter
Citera
2018-06-03, 03:07
  #2232
Medlem
Dark_drivers avatar
åt 55mg Sobril om dagen valde själv i samråd med min kontaktperson på psyk att klippa 15mg på en gång dosen jag äter på dagen har 20mg kväll och natt 20mg plus 2 imovane 7.5mg har varit utan nu 2 dygn sover dåligt diare mitt mål är att vara fri från benzo innan året är slut har haft ökad ångest hur lång tid sitter at i? har som mest ätit 95mg men har trappat ur 5mg i månaden vill verkligen bli av med skiten har käkat benzo Sobril i ungefär 2 år känner att jag har börjat få tillbaka riktiga känslor mm har levt som i en bubla
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback