2023-12-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Betalade Anders Jensen för att bli intervjuad på tv? Annars känns det som att fyran borde ha sparat in pengarna - när blev det intressant att höra om en sångerskas mans liv? Och kunde ingen på Hellenius redaktion funderat på det tondöva med att enbart glatt berätta om hur man reser runt i Europa för att livspusslet ska gå ihop. Ska deras spansktalande barn tacka pappa för att det är 53 grader varmt i Marbella om 20 år? Charlotte och Anders verkar inte ha insikten om att vissa saker kan de hålla för sig själva - överkonsumtion och överflygresande är inget som imponerar på folk längre.

Sen är det helt galet att deras barn heter Perelli - när kidsen får fråga om sitt nombre får de förklara att det är mammas ex-mans mammas flicknamn. Känns väldigt mer naturligt att de skulle heta som sin storasyster d v s Jensen.

Btw skönt att Anders kan köpa fönster billigt - måste krävas väldigt avancerat glas för att palla Charlottes skratt och hon verkar också skratta högt utan anledning

Menar du att de två yngsta & gemensamma barnen inte heter Jensen..?
Det har jag totalt missat iaf!
Citera
2023-12-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Menar du att de två yngsta & gemensamma barnen inte heter Jensen..?
Det har jag totalt missat iaf!

Korrekt - de heter Perelli vilket vore väldigt intressant att få veta varför. Om C inte bytt namn p g a sina äldre söner kan jag möjligen förstå men hade hon bytt till Jensen tror jag att alla iallafall vetat vem hon var. Känns någonstans som hon övervärderar CP som varumärke
Citera
2023-12-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Korrekt - de heter Perelli vilket vore väldigt intressant att få veta varför. Om C inte bytt namn p g a sina äldre söner kan jag möjligen förstå men hade hon bytt till Jensen tror jag att alla iallafall vetat vem hon var. Känns någonstans som hon övervärderar CP som varumärke

Hon kanske gillar sitt efternamn? Och han gillar väl även sitt eftersom han inte bytt till Perrelli.
Citera
2023-12-15, 22:32
Medlem
picapicans avatar
Nu fick hon fem minuter i glasburen och givetvis ett nytt blogginlägg om detta. Bekräftelsesökande till max.
Citera
2023-12-15, 23:55
Medlem
Hårfästet är inte att leka med
Citera
2023-12-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langbana
Hårfästet är inte att leka med

Såg hårfästet när jag swappade förbi Stjärnorna på slottet…brände sig fast i minnet kan man säga.
Citera
2023-12-19, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Hon kanske gillar sitt efternamn? Och han gillar väl även sitt eftersom han inte bytt till Perrelli.

Om hon ”gillar sitt efternamn” då skulle de väl heta Nilsson? Perrelli är ju från äktenskapet med pappan till de två äldsta sönerna.
Har ju antytts att den sidan av släkten inte är ok med att hon behåller Perrelli, tyckte det var lite märkligt först.
Men nyheten att barnen hon har som gift med Anders bär Perrelli som efternamn förklarar ju en del isf.
Knepigt upplägg.
Citera
2023-12-22, 17:35
Medlem
Larasofts avatar
Nu är det Åre i några dagar och Perellis tjocka släkt som vanligt. Har hon kvar filippinskan?
Citera
2023-12-22, 19:46
Medlem
Citat:
Om hon ”gillar sitt efternamn” då skulle de väl heta Nilsson? Perrelli är ju från äktenskapet med pappan till de två äldsta sönerna.
Har ju antytts att den sidan av släkten inte är ok med att hon behåller Perrelli, tyckte det var lite märkligt först.
Men nyheten att barnen hon har som gift med Anders bär Perrelli som efternamn förklarar ju en del isf.
Knepigt upplägg.
Verkligen knepigt. Först ville hon inte heta Ingrosso när hon gifte sig med Nicola för hon låg i fejd med den släkten. Då tog de hans mammas flicknamn Perrelli.
Måste kännas väldigt konstigt för hennes man att ge sina barn sin frus fd makes efternamn.
Citera
2023-12-22, 21:33
Medlem
Citat:
Knepigt upplägg.

Är väl ändå tydligt att hon föredrar just namnet Perelli om hon inte bytt ut det. Är väl ändå helt och hållet upp till henne.
Citera
2023-12-27, 20:59
Medlem
Larasofts avatar
Perrelli älskar sitt "country house" även om de funderat på Verbier.

https://www.instagram.com/p/C1XJQ_qI...sv&img_index=1
Citera
2023-12-28, 09:14
Medlem
Tidsfråga innan hon är singel igen....spelar ingen roll hur många hus dom köper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in