2012-04-19, 11:22
Medlem
Hej, jag vet att lustgas inte är klassad som en drog men tänkte att det fanns mer erfarna i den här kategorin pÅ drogforumet än livsstil eller liknande.

Jag och 2 kompisar ska dela på 10 paket lustgas. Fem till mig, ett till kompis1 och 4paket till kompis:2
Vi ska vara på mitt rum(bor hemma) å kolla på film medans vi tar lustgasen. Jag har ett rum på kanske 7-10 m2. Min frÅga följer: hur ska vi göra för att bli så bänga som möjligt? Snabba svar tack. Vi kör imorgon!
Citera
2012-04-19, 11:32
Medlem
Nifelhels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floyders
Hej, jag vet att lustgas inte är klassad som en drog men tänkte att det fanns mer erfarna i den här kategorin pÅ drogforumet än livsstil eller liknande.

Jag och 2 kompisar ska dela på 10 paket lustgas. Fem till mig, ett till kompis1 och 4paket till kompis:2
Vi ska vara på mitt rum(bor hemma) å kolla på film medans vi tar lustgasen. Jag har ett rum på kanske 7-10 m2. Min frÅga följer: hur ska vi göra för att bli så bänga som möjligt? Snabba svar tack. Vi kör imorgon!

För att bli så bänga som möjligt? Tja du, det är bara å fräsa. Jag antar att du har en gräddsifon. ''Bängen'' på sån här lustgas varar dock bara i några minuter per patron och känns inte lustigare (no pun intended ) än att röka hasch. Hade rekommenderat att ni röker cannabis istället om ni skall se på film då sifonen gör ifrån sig en jävla massa ljud.

Lycka till
Citera
2012-04-19, 11:40
Medlem
Tofflan69s avatar
lite nyfiken bara, hur gamla är ni? hur fick ni tag på det?
Citera
2012-04-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tofflan69
lite nyfiken bara, hur gamla är ni? hur fick ni tag på det?

Beställde det på postorder från PGW. Inget krångel alls, bara lite dyr frakt
Citera
2012-04-19, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelhel
För att bli så bänga som möjligt? Tja du, det är bara å fräsa. Jag antar att du har en gräddsifon. ''Bängen'' på sån här lustgas varar dock bara i några minuter per patron och känns inte lustigare (no pun intended ) än att röka hasch. Hade rekommenderat att ni röker cannabis istället om ni skall se på film då sifonen gör ifrån sig en jävla massa ljud.

Lycka till

Finns inget mysigare ljud enligt mig
Citera
2012-04-20, 19:05
Medlem
DSGSTNGs avatar
Jag skulle nog skippa att "se på film" då ni inte kommer kunna fokusera på handlingen när ni är i dimman

Sätt på er favoritmusik alternativt lite trance, dubstep eller något sådant. Kolla även in Lustgas - FAQ som du bör hitta om du söker.

Måste hålla med om att ljudet när man drar åt patronen i en gräddsifon är riktigt mysigt!

En sak jag personligen brukar göra är att ta en patron, andas in hela och håll inne. Sen håller du inne det i strax under 10 sekunder och sätter en ballong mot munnen, sedan andas du ut och in i ballongen. Ruset varar mycket längre då. När du piggnat till så väntar du i några sekunder innan du kör en till.
Citera
2012-04-20, 22:00
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSGSTNG

En sak jag personligen brukar göra är att ta en patron, andas in hela och håll inne. Sen håller du inne det i strax under 10 sekunder och sätter en ballong mot munnen, sedan andas du ut och in i ballongen. Ruset varar mycket längre då. När du piggnat till så väntar du i några sekunder innan du kör en till.

Bättre att dra direkt från sifonen tycker jag. Blir bara meckigt med ballonger om man skall köra en längre stund med många patroner. Skitsoft att bara sitta med sifonen i soffan och köra på.
Jag har en 0,5L och fyller upp med 2 patroner samt en redo i hållaren. Drar i mig så mycket mina lungor klarar och vrider till hållaren efteråt så sifonen är redo för en omgång när man håller på att kvickna till.
Citera
2012-04-20, 22:39
Medlem
Kolatonys avatar
Grejen är att ni måste vara så bänga som möjligt på cb innan ni drar i er gasen för att få ut maximal effekt. Det bästa är att dra i sig gasen direkt från sifonen, ladda med 2 patroner i sifonen och en patron i en ballong. Börja andas in och ut i ballongen i nån minut, sen drar du i dig all gas från sifonen och håller andan. Men glöm inte att röka duktigt med cb innan, lustgas är ingenting utan cb.
Citera
2012-04-20, 22:58
Medlem
Denoms avatar
Ja börja med att bli riktigt jävla bäng eller påverkad av annat kul innan lustgas.
Citera
2012-04-22, 02:03
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floyders

Jag har hört att man ska blanda det med cannabis för få en nice effekt.
Citera
2012-04-23, 10:17
Medlem
Lustgas är helt värdelöst om det inte kombineras med riktigt knark!

testa lustgas när ni tagit lsd, mdma,svamp eller dmt. då jävlar får ni åka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in