2012-04-19, 02:21
Medlem
tjena hoppas på lite schyssta svar. jag har tränat ca 5 år körde testo för ca 2 år sen och gick upp mycket i muskler och styrka, tyvärr så slutade jag träna av olika anledningar, och blev ju självklart tjock. så jag funderar på att köra dnp för att komma igång med viktnedgången. har aldrig testat dnp men vad jag har läst så verkar det helt klart värt det, så det jag undrar är vad kostar det och vart får man tag i bra kvalitet? skicka gärna pm om ni har tips tack på förhand
Citera
2012-04-19, 04:02
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittfel
tjena hoppas på lite schyssta svar. jag har tränat ca 5 år körde testo för ca 2 år sen och gick upp mycket i muskler och styrka, tyvärr så slutade jag träna av olika anledningar, och blev ju självklart tjock. så jag funderar på att köra dnp för att komma igång med viktnedgången. har aldrig testat dnp men vad jag har läst så verkar det helt klart värt det, så det jag undrar är vad kostar det och vart får man tag i bra kvalitet? skicka gärna pm om ni har tips tack på förhand

Nej, det är INTE alls en bra idé att kickstarta med DNP.

DNP är jobbigt, överjävligt och plågsamt att använda för de flesta. Väldigt effektivt förvisso men vet du inte vad du sysslar med så kan det gå illa. Jag har bara en känsla utav att du borde nöja dig med lite efedrin som hungersdämpande.

Vanliga priser brukar ligga på 20-30kr/200mg caps. Det är förövrigt inte tillåtet att tigga kranar via PM.

MVH
Citera
2012-04-19, 10:25
Medlem
ok jag vet att det är jävligt, vadå vet inte vad jag ger mig in på? det finns väl ingen som vet något alls innan man har testat, det enda man kan göra är ju att läsa om det och det har jag gjort och kommit fram till att det är i mitt fall värt det. förövrigt så tigger jag inte kranar tänkte på nätshop som har dnp, dom 2 nätshopstrådarna var jävligt långa och jag hittade inget där
Citera
2012-04-19, 13:23
Medlem
Dinprepp har dnp, annars kan du registrera dig på hushboard och kolla där, brukar finnas. Sthlm live har också inne
Citera
2012-04-19, 13:31
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobetheone
Dinprepp har dnp, annars kan du registrera dig på hushboard och kolla där, brukar finnas. Sthlm live har också inne

DinPrepp is no more.
Citera
2012-04-19, 14:19
Medlem
ok jag får väl fortsätta leta runt, har ju fruktansvärt dålig koll på nätshopparna har aldrig köpt något från dom, utan jag har köpt öga mot öga. därför så ville jag ha tips på några som är gröna och har kvalité. det finns ju både 1 och 3 som säljer skit
Citera
2012-04-19, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittfel
ok jag får väl fortsätta leta runt, har ju fruktansvärt dålig koll på nätshopparna har aldrig köpt något från dom, utan jag har köpt öga mot öga. därför så ville jag ha tips på några som är gröna och har kvalité. det finns ju både 1 och 3 som säljer skit

Det är emot reglerna att tigga kranar. Vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2012-04-19, 14:26
Medlem
jag tigger inte kranar folk frågar ju om shoppar hela tiden i andra trådar och det är ingen som gnäller på dom ville bara ha en bra och säker shop men om det är att tigga så ber jag om ursäkt
Citera
2012-04-19, 14:29
Medlem
Säg som det är istället, du vill ha allt serverat. Bättre att vara ärlig.
Citera
2012-04-19, 14:33
Medlem
nej det vill jag inte, men självklart hade jag velat ha tips på en shop som är bra är det fel? men jag ska inte fråga nått för det var ju mot reglerna och det vill man ju inte. trodde bara att det va ok att få tips på en fungerande shop men jag hade fel så jag ber som sagt om ursäkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in