• 1
  • 2
2012-04-18, 23:06
Medlem
Ja, som rubriken säger, vad anser ni om det?

Fick ett antagningsmail för ett par veckor sedan som funkis på peace and love efter att jag hade sökt lite på "skoj" för ett par månader sedan. Hur nice som helst kanske ni tycker (vilket det är!) men nu är det så att jag känner inte en kotte som ska dit. Känns något waste att bara kasta bort en sådan gratisbiljett dit. What to do? Vad hade ni gjort kära FBare?
Citera
2012-04-18, 23:08
Medlem
Kent Killers avatar
Man är aldrig ensam på festival hittar alltid roligt folk att hänga med, jag hade lätt dragit =)
Citera
2012-04-18, 23:08
Medlem
Dr_Dollars avatar
Det beror på hur pass social och utåtriktad du själv är som person?
Du hittar med all sannolikhet en jävla massa sköna folk att festa med och lyssna på bra musik med...kanske du till och med hittar kärleken

Plus att du får säkert ett skönt minne för livet.
Citera
2012-04-18, 23:13
Medlem
IanPaices avatar
ÅK!

Visst vore det roligare att åka dit med närmsta polarna, men det här är din chans. Träffar du någon som skulle tycka det är konstigt att du hänger där själv.. Säg sanningen, precis det du skriver här. Alla värda att umgås med skulle säga "fan va nice" och sedan bara Let The Music Do The Talking
Citera
2012-04-18, 23:25
Medlem
Alla mina kompisar ska på festivaler som inte riktigt verkar min smak (hultsfred och nån rockfestival). Så jag funderar på att åka ensam till peace and love. Iofs känner jag några som ska dit men inte såna som jag umgås med...

Jag brukar vara ganska blyg ibland men är mer social om jag vet att jag inte kommer träffa personerna igen. Har aldrig vart på festival förr men jag tror att det kommer funka Värt ett försök hoppas jag
Citera
2012-04-18, 23:29
Medlem
daslollipops avatar
Är du en socialt lagd person som har lätt att ta kontakt med folk och har lätt att prata med dem så tycker jag VERKLIGEN du ska åka speciellt till P&L då det är en väldigt "snäll" festival med otroligt mycket människor som har bra inställning Gå in på årets tråd om peace and love och se själv Otroligt mycket trevligt folk!
Citera
2012-04-18, 23:39
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Jag åkte till Tyskland själv förra sommaren och fick på festival, det gick skitbra och det var en av de roligaste festivalerna jag varit på
Citera
2012-04-19, 00:14
Medlem
Tunezzzs avatar
Åk själv, det hade jag gjort
Går det inte att sälja biljetten i värsta fall?
Citera
2012-04-19, 00:26
Medlem
Denoms avatar
Jag har åkt på ett flertal festivaler och konserter utan planer på vilka jag är där med för att sedan stöta på en hel del trevligt folk på plats. Funkar utmärkt!
Citera
2012-04-19, 00:28
Medlem
tvantenns avatar
Tycker absolut att du ska åka. Du kommer inte ångra dig, det kan jag nästan garantera. Det är väldigt lätt att hitta nya kompisar på festival och alla är vänner med alla. Du kommer få minnen för livet som du kan prata om när du kommer hem och då kommer dina vänner ångra att de inte följde med!

In och kika i P&L 2012 tråden vet jag!
https://www.flashback.org/t1588999
Citera
2012-04-19, 00:32
Medlem
wialls avatar
jag har själv inte besökt någon festival genom att åka dit ensam, men jag skulle nog säga att det kan bli riktigt kul med rätt inställning och glatt humör! ifall du känner att du har detta tycker jag absolut att du ska åka
Citera
2012-04-19, 09:29
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Gör det! Men bara om du gillar att umgås med folk och tycker om att jobba med olika saker på festivalen . Man hittar, som sagt, många olika vänner på festivalen och vem vet, du kanske träffar någon fin brud när du ändå är där . Sedan så får du ett minne för sommaren/ livet som du kan använda dig av också! Jag skulle dragit även om jag inte kände någon !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in