2012-04-18, 18:06
Medlem
leverkulans avatar
Idag vid lunchen satt två tjejer och diskuterade örhängen, vilka som är snygga, prisvärda o.s.v.
Jag kom på mig själv med att verkligen inte bry mig ett dugg om vilka örhängen som tjejer har på sig. Visst.. om det är väldigt stora eller på andra sätt utmärkande så lägger man ju märke till dem men annars är det skit samma.

Jag har fler tjejpolare som bryr sig väldigt mycket om detta och örhängen är ju inte alla gånger så speciellt billiga.

Är det fler som tycker som jag? Eller tänker ni som kille på vad en tjej har på örsnibbarna om det är ett par "normala" örhängen?
Citera
2012-04-18, 18:32
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Och du tror allt handlar om vad ni killar tycker? Klarar inte av tanken på att det är tjejerna själva som tycker om örhängen?
Citera
2012-04-18, 18:43
Medlem
yxxels avatar
Jag är kille och har till min stora förvåning lagt märke till hur många tjejer som INTE använder örhängen, det är väldigt många som inte har nånting i öronen alls. Så detta är intressant att höra. Jag har själv hål i öronen och tycker det är snyggt med ett smycke i örsnibbarna. Sen förstår jag kostnads frågan, det kan vara dyrt beroende på vad man vill ha.

Men för att svara ordentligt på frågan, så Ja, det gör jag. Det lägger jag snabbt märke till. Det gör inget ifall man inte har något i, jag är bara förvånad över hur många det är som inte har det vardagligt, iaf känns det som att det är många. Jag tar aldrig ut mina förutom på natten när jag sover.
Citera
2012-04-18, 18:45
Medlem
leverkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Och du tror allt handlar om vad ni killar tycker? Klarar inte av tanken på att det är tjejerna själva som tycker om örhängen?

Självklart förstår jag det, jag är inte dum i huvudet. Jag är bara ute efter att veta om fler killar tycker som jag...
Citera
2012-04-18, 19:01
Medlem
Sereenas avatar
Ett par snygga örhängen kan ju helt klart sätta pricken över i, men inte så att man hakar upp sig på det.

Har själv 3 hål i varje öra och använder normalt 2 par silverkreoler (dessa roteras med nån veckas mellanrum så att hålen håller sig fina) som använda dygnet runt.

Sedan har jag ett par raka hängen med pärlor, 3 par enkla "guldknappar" (pyttesmå guldstift som används om jag ska hålla på med nåt där kreolerna kan fastna eller om jag har ett par andra hängen som ska synas istället för kreolerna), sen några olika silverhängen i diverse former.

Pga nickelallergi så måste jag vara petig med örhängena, ofta så får jag byta krokar/stift även på "äkta" silversmycken, guldsmycken har jag fan inte råd med, bara dom 3 paren stift jag har kostade skjortan.
Citera
2012-04-18, 19:08
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Jag uppskattar verkligen att kvinnor bär örhängen, speciellt pärlörhängen. Kan ha att göra med att jag verkligen tänder på små sexiga kvinnoöron. Nästan så jag vill ta en smakbit.
Citera
2012-04-29, 23:14
Medlem
Enda jag kollar är om nån har BCR eller stavar i öronen.. allt bortom det är ointressant, men inget jag skulle ha som samtalsämne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in