2012-04-18, 17:42
Medlem
bulgariens avatar
Hej!

Jag har en flickvän som nyligen blev upptäckt av en väldigt stor modellagentur. För att kunna få jobb utanför Europa behöver hon emellertid få bort ca 5cm runt stussen, dvs omkretsen på rumpan.

Hur lång tid samt hur många kilo tror ni det handlar om? Hon har inget som helst fett någon annanstans på kroppen!

Längd: 177
Vikt: 61kg
Citera
2012-04-18, 17:44
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Har hon inget fett alls på kroppen lär hon få skära bort de fem centimetrarna.
Citera
2012-04-18, 17:46
Medlem
wh0res avatar
5 cm i omkrets?
Det innebär att skinkorna ska bli typ 1,3cm mindre...

Det är inte ens ett synbart mått där...

Och hur många kg det är är väl dessutom helt obefintligt. Men snackar vi så nogranna mått så kommer hon garanterat hamna fel på ett annat mått om hon ska gå ner 5cm där.
Lycka till...

Såg topicen nu:
Hur lång tid?
För vadå? Det är en efterbliven fråga. Det är lite som om jag skulle fråga dig hur lång tid det tar för mig att ta mig till Halmstad, du vet inte var jag bor, du vet inte hur jag kan färdas, det enda du får reda på är att jag vill ta mig till Halmstad och att jag är 184cm lång och väger 83 kilo.
Vad är svaret?
Hur lång tid tar det för mig att ta mig till Halmstad?
Senast redigerad av wh0re 2012-04-18 kl. 18:05.
Citera
2012-04-18, 17:47
Medlem
virreees avatar
Enda sättet är ju att gå ner i fett. Men låter dumt om hon redan är smal. Sen så är det ju jävligt snyggt med en bra rumpa på en smal tjej.
Citera
2012-04-18, 17:54
Medlem
Finns inga fördelar med att ha en modelltjej. Övergöd henne istället så att hon får sluta i modellagenturen.
Citera
2012-04-18, 18:30
Medlem
Framtidsatlets avatar
Någonstans mellan 5-5000 dagar, beroende på kost, motivation, kunskap och en rad andra uppenbara faktorer.

Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Finns inga fördelar med att ha en modelltjej. Övergöd henne istället så att hon får sluta i modellagenturen.

Dina sexuella preferenser är ganska irrelevanta i sammanhanget. Förövrigt är det bättre att vara smal än att vara fet.
Citera
2012-04-18, 18:46
Medlem
wh0res avatar
Citat:

Finns väl klart mer fördelar med att ha en modelltjej än att har en tjock tjej?

Fördelar med en tjock tjej:
Hon fryser inte jämt?
Hon blåser inte bort när det stormar.
Hon springer inte ifrån dig, och gör hon det kommer hon inte långt.
Chansen att någon annan vill ha henne är minimal...

Fördelar med en modelltjej:
Hon är snygg. (och det väger över de fyra ovanstående fördelarna)
Senast redigerad av wh0re 2012-04-18 kl. 18:49.
Citera
2012-04-18, 18:52
Medlem
bulgariens avatar
Okej okej! Alltså, hon har helt platt mage, går knappt att nypa tag i något när hon står upp. Dock finns där en del på rumpan som agenturen vill få bort. Men, vill så klart inte att hon skall gå ned så pass mycket att hon hamnar på en farligt lågt BMI!

Jobbigt läge.. hehe.

Edit: Enligt BMI-skalan hamnar hon på undervikt om hon går ned till 57.5 eller mindre.. Tror ni hon behöver gå ned mer än 4.5kg för att få bort 5cm?
Senast redigerad av bulgarien 2012-04-18 kl. 18:54.
Citera
2012-04-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Fördelar med en modelltjej:
Hon är snygg. (och det väger över de fyra ovanstående fördelarna)
Sa aldrig att hon skulle bli fet. Bara att hon skulle få större rumpa.

Visst hon är snygg, men hur bra blir ert förhållande? Hon är borta veckor i sträck, du sitter hemma orolig. Tro inte för en dag att hon inte håller på med andra killar. Alla är nakna backstage och då är det bara för henne att välja och vraka, du är ful i jämförelse.
Citera
2012-04-22, 00:48
Medlem
bulgariens avatar
Citat:
Sa aldrig att hon skulle bli fet. Bara att hon skulle få större rumpa.

Visst hon är snygg, men hur bra blir ert förhållande? Hon är borta veckor i sträck, du sitter hemma orolig. Tro inte för en dag att hon inte håller på med andra killar. Alla är nakna backstage och då är det bara för henne att välja och vraka, du är ful i jämförelse.

Bry dig inte om vårt förhållande, det är helt och hållet OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in