Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Okej vad betalar man dr nere? Jag bor i regel Fort lauderdale, ganska okej priser. Jag tycker det r en aning dyrare och vistas nere p south verlag, med restaurang och njen verlag. S jag brukar ka ner en dag eller tv. Rcker fr mig, Fort lauderdale r mer min kind of place.
South beach har lite annorlunda feeling, speciellt om komma ner tid varje gng. Men inget stlle jag skulle vara p hela semestern dock.

Allt beror p vilket hotell man bor p. Det finns bra erbjudande nere p South Beach och bra erbjudande uppe vid 73rd street. Man kan sledes fynda lite verallt. Dock skall man ha i tanke kostnaderna fr annat nr man r dr. Restauranger, parkering m.m. r betydligt dyrare nere p South Beach n lite hgre upp. Dock vill man skert hnga lite p South Beach vissa kvllar. Andra drar man till Little Havanna, Coconut Grove.... Eller r kvar i omrdet dr man bor.
Miami Beach r i regel lite dyrare n andra platser i Florida, vilket jag personligen anser att det anledningar till att de har rtt att vara lite dyrare.
Mnga hotell (bde nere p South Beach och uppe lite hgre upp) hller inte precis ngon lyxklass, men fungerar utmrkt att bo p. Sk priser p hotels.com eller andra liknande priser, s ser ni att om man tar de med bst pris p Miami Beach, s r det ofta hotell lite hgre upp. Annars r boende i lgenhet/hus mycket mer prisvrt och ofta betydligt bttre standard. Ni hittar lgenheter/hus till uthyrning veckovis p
www.flipkey.com eller till och med p blocket.