Hej, jag kpte en Galaxy tab 10.1 frra ret den 11 augusti. I januari s fick jag problem med skrmen.. (Oljeflckar tydligen ett vanligt fel). S jag lmnar in den i februari och telia skickar den p reparation. Jag vntar lnge p att de ska skicka sms.. Igr s orkade jag inte vnta lngre och gick till butiken och skall hmta den. D ser jag p pappret som jag fick av tanten nr jag lmnade in den att hon skrev 070 under telefon och resterade siffror under mobil... S jag hade kunnat vnta i all evighet skulle aldrig ftt ngot sms.. Fick vnta tv och en halv mnad istllet fr 2 veck som det egentligen hade tagit.. Redan hr r jag lagom trtt p deras svrigheter fr att gra rtt fr sig!!!
Nr jag kommer hem s ska jag starta den, och d r skrmen snder p ngot nytt konstigt stt...

ker tillbaka igen och frgar vad de ska gra nu. D fr jag ett visningsexemplar som de har haft i butiken. Inget fel p den som man ser nu men men.. Hon ndrar bara serienumret p mitt gamla kvitto och skriver en signatur. Inget datum eller ngot nytt kvitto..
D undrar jag nu om jag har ftt ny garanti tid p tre r p varan som jag fick? Borde jag inte ftt ett nytt kvitto ? Hon borde vl skrivit ett nytt datum? Kan man krva att f en ny vara, inte ett visningsex?