Citat:
Ursprungligen postat av concorder
Men ditt förbannade stolpskott. Det är ju er allmänna debatt *jag* syftar på, i er media och internetnazistäckelgruppernas uttalanden tex! Där utmålas då fan inte breivik som ond och som "djävular som vill ta över vårt land". Med det gör ni med islamistiska terrorister.
Man försöker inte få ABB att framstå som sjuk i huvudet. Statens psykiatriker sätter sina rykten på spel genom att tvärtom ha helt olika åsikter, bl.a. att han är frisk. Det var ju nästan uppror bland alla statligt anställda psykologer och andra statligt anställda, så även media, när 2 psykologer diagnosticerade honom som sjuk. Han har fan inte fått ett blåmärke ens en gång av staten, efter att han bombade en regeringsbyggnad och mördade 77 människor. Han bemöts med sinnessjukt stor repsekt av staten, med tanke på hans gärningar.
Är det så förbannat svårt för dig att förstå det?
Vad du borde fråga dig själv är varför folk i allmänhet förmodar att ni som har såna här åsikter faktiskt kanske är sjuka i huvuvet.
Är det svårt att citera som folk?
Ja, naturligtvis begriper jag vad DU syftar på. Det var du som svarade på mitt inlägg, då kan du väl vara vänlig att hålla dig till det jag pratar om?
Ja det har jag funderat på, och min åsikt är att sådana som du helt enkelt är för dumma i huvudet för att förstå hur jävla hjärntvättade ni blir av det snedvridna samhället.
Breivik är inte värre än vilken annan terrorist som helst. Att sådana idioter som du går i spinn över Breiviks åsikter medan ni kan ha förståelse för att en islamist spränger sig och andra till döds är det stora och farliga problemet.
Och, för att förtydliga för dig och dina rabiata kollegor, NEJ jag tycker inte terrorism är OK bara för att jag besitter de åsikter jag gör.
ABB borde få en opolitisk rättegång. Och samhället borde ta honom på allvar istället för att avfärda honom som sinnessjuk.