Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-16, 20:52
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Judeschwein
Du kan INGENTING om brudar hör jag. Det hela är ju perfekt! Du har ju matchboll nu för fan.
Visst kan hon blivit lite bitter därför att du har gått hem hos en annan brud. Men det gör dig ju bara mer attraktiv för henne. Hon tänker ju bara ''fan, varför kan inte jag få en sån där bra kille för?'', inte ''oj, nu tappade jag genast attraktion för den där snubben därför att jag har sett honom lite sensuell med andra tjejer även fast vi inte är ihop ännu''.
Alltså hon märker att du går hem hos andra brudar och att det är konkurrens om dig då du förmodligen är en bra kille, vilket är ett tecken på hög status och hon blir kåt eftersom alla sliddjur egentligen vill ha det som dom inte tror sig kan få.

Det du behöver göra nu är bara att bonda med henne igen och du kommer kunna göra vad du vill med henne.

Det var ett helt nytt perspektiv, tackar!
Citera
2012-04-16, 20:52
  #14
Medlem
Mau5exs avatar
Detta är rättare sagt en fördel för dig, då det visar att du har intresse för andra tjejer (vilket du enbart ska utnyttja till en viss del, för att inte bli en toffla!).

Ta det lugnt med de andra tjejerna och fokusera på tjejen du älskar. Sakta men säkert kan du få henne att bli din! (Men inte för sakta!)
Citera
2012-04-17, 19:20
  #15
Medlem
Hovleverantorens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondor
Det var ett helt nytt perspektiv, tackar!


Skit i hela den där snubbens nedvärderande status/sliddjurs-kommentarer och visa att du är en bra kille som är intresserad så blir det säkert bra ska du se.


Lycka till!
Citera
2012-04-17, 19:52
  #16
Medlem
Draichs avatar
Sms:a henne o sig att du tycker hon är skitsöt och inte är intresserad av den där andra tjejen som kom förbi, med en blinkning. Beroende på vad hon svarar så kan du ju fråga om hon vill hitta på nåt tillsammans med dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback