2012-04-15, 15:06
Medlem
Har letat överallt och hittar inte mina sista 4 Xanor. Och kan inte få tag i det på några dagar åtminstone. Enda alternativet jag har hemma är en massa Zyprexa som jag aldrig rört men som jag fick av en kompis för längesedan. Har inte läst något bra om Zyprexa, och Xanoren används enbart för ångesten. Har för övrigt låg tolerans på Xanor och klarar mig utmärkt på 0,5-1mg så har ingen aning vad Zyprexa dosen skulle vara då i jämförelse.
Citera
2012-04-15, 15:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratches
Har letat överallt och hittar inte mina sista 4 Xanor. Och kan inte få tag i det på några dagar åtminstone. Enda alternativet jag har hemma är en massa Zyprexa som jag aldrig rört men som jag fick av en kompis för längesedan. Har inte läst något bra om Zyprexa, och Xanoren används enbart för ångesten. Har för övrigt låg tolerans på Xanor och klarar mig utmärkt på 0,5-1mg så har ingen aning vad Zyprexa dosen skulle vara då i jämförelse.

Zyprexa är inte till för ångest utan är en neuroleptika, går inte att jämföra med benso. Visst det stänger av huvudet men man blir en zombie också.
Citera
2012-04-15, 16:29
Medlem
Ah, just det. Glömde det.

Tramadol bra som alternativ?
Citera
2012-04-15, 17:18
Medlem
CristDaFists avatar
Jag hade hellre tagit tramadol då än zyprexa även om det inte är till för ångest men funkar bra mot det ändå.
Citera
2012-04-15, 19:36
Medlem
Herregud, låt bli att ta Zyprexa...
Citera
2012-04-15, 20:18
Medlem
Gotcha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto