2012-04-15, 01:08
Medlem
hatardigds avatar
Jag har jobbat hela dagen med en video i iMovie som jag klippt klart och allt är färdigt. Nu när jag vill antingen exportera den (spara) till skrivbordet så går det inte. Inte heller går det att dela den till tex YouTube det står bara: "Delning kräver mer minne - avsluta i Movie och försök igen" jaha? Försvinner inte min film från iMovie då? Allt jobb? Vågar jag starta om iMovie som det står eller vad bör jag/kan jag göra?

Vill inte att allt jobb ska gå förlorat... Någon som vet? Tack på förhand
Citera
2012-04-15, 02:28
Medlem
Spara projektet och sedan starta om programmet så är det väl inga problem.
Citera
2012-04-15, 11:05
Medlem
GunnarBunkers avatar
Om jag inte minns helt fel så sparas väl projektet automatiskt i iMovie?
Citera
2012-04-18, 10:24
Medlem
allt sparas alltid på macen. Om du vill ha en backup gå bara in på "dela" i menu baren och expotera
Citera
2013-03-04, 20:04
Medlem
Lånar tråden lite. Förstog inte exakt vad ni menade med hur man sparade.. Jag är precis klar med ett arbete jag har hållit på med hela jävla dagen som jag måste ha i morgon som en videofil. MEn fattar verkligen inte hur man sparar. Har över 600 bilder liggandes så det är mycket arbete bakom som jag absolut inte vill förlora Någon som skulle kunna förklara lite mer tydligare så skulle jag Verkligen uppskatta det!!!
Citera
2014-01-26, 18:58
Medlem
MendelejevPSs avatar
Hur sparar man ens en film från iMovie? Någon som kan förklara?
Citera
2014-01-27, 11:53
Medlem
Davvabois avatar
https://www.youtube.com/watch?v=rmEonSyXcdg
Citera
2014-02-09, 10:41
Medlem
tju, tänkte göra ett nytt ämne å döpa de till "den sammanfogade imovie tråden" eller nå sånt, men orkar inte så jag lånar tråden för en fråga:

Finns de på något sätt så man kan förlänga alla bilder i sitt bildspel med en/två sekunder? För nu har jag gjort ett bildspel med 50tal bilder och jag känner att jag vill att bilderna ska visas längre, men betyder de verkligen att jag måste förlänga varje bild manuellt och var för sig ?

hjälp mä tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in