Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-14, 16:39
  #1
Medlem
losdrivaren999s avatar
Jag har senaste Word programmet på mitt Win Vista Basic OS. Och när jag går in i en word-fil jag har på skrivbordet så flyttas det efter jag har gått ur det.
Ser iåförsej att en temporär(eller skyddad fil) kommer upp på det stället där Word-Filen är placerad på skrivbordet.

Men varför flyttas inte Word-Fil ikonen tillbaka dit där den satt från början när jag gått ur just den filen/dokumentet???
Citera
2012-04-14, 18:45
  #2
Medlem
EckiEckis avatar
Om man inte aktiverar "auto arrange" (vad det nu kan heta på svenska) så flyttas inga ikoner automatiskt. Aktiverar man det så kommer ikonerna att flytta sig. (och troligen driva dig till vansinne )
Citera
2012-04-15, 11:34
  #3
Medlem
losdrivaren999s avatar
Hade tydligen inte aktiverat ordna automatisk för ikonerna. Gjorde det och alla ikoner flyttades som jag inte vill ha rom... Tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Om man inte aktiverar "auto arrange" (vad det nu kan heta på svenska) så flyttas inga ikoner automatiskt. Aktiverar man det så kommer ikonerna att flytta sig. (och troligen driva dig till vansinne )
Citera
2012-04-15, 14:09
  #4
Medlem
losdrivaren999s avatar
Menade såklart tack för tipset Inte att dizza dej

Citat:
Ursprungligen postat av losdrivaren999
Hade tydligen inte aktiverat ordna automatisk för ikonerna. Gjorde det och alla ikoner flyttades som jag inte vill ha rom... Tack för tipset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback