2012-04-14, 10:57
Medlem
FilMedKattsands avatar
Är det nån som vet eller har hört nånting om ett styckmord som ska ha skett igår runt friskväderstorget/godvädersgatan i biskopsgården? Var ute för en stund sen och hörde då några prata om att polisen hade varit i området igår kväll och att det ska ha rört sig om en man som styckmördat sin fru/sambo eller liknande.

Hittar inget i gp än i alla fall och ser inte nån tråd om det här, om jag inte är helt blind d.v.s. om tråd redan finns så shame on me. Det här är inget jag kan bekräfta med nån källa uppenbarligen då det bara var nått jag hörde, kvinnorna som pratade om detta verkade dock säkra. Med tanke på området det rör sig om skulle jag inte bli förvånad om det är sant.
Citera
2012-04-14, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilMedKattsand
Är det nån som vet eller har hört nånting om ett styckmord som ska ha skett igår runt friskväderstorget/godvädersgatan i biskopsgården? Var ute för en stund sen och hörde då några prata om att polisen hade varit i området igår kväll och att det ska ha rört sig om en man som styckmördat sin fru/sambo eller liknande.

Hittar inget i gp än i alla fall och ser inte nån tråd om det här, om jag inte är helt blind d.v.s. om tråd redan finns så shame on me. Det här är inget jag kan bekräfta med nån källa uppenbarligen då det bara var nått jag hörde, kvinnorna som pratade om detta verkade dock säkra. Med tanke på området det rör sig om skulle jag inte bli förvånad om det är sant.

Med tanke på hur Gbg-Polisen kvävde förra ghettodådet (den brutala misshandeln av C-E i Kortedala) nyhetsmässigt är det inte omöjligt dom kör en repris. Detta kan givetvis inte hålla hur länge som helst innan några journalister fattar sitt uppdrag, men fram till dess kan nog en och annan råtta lagföras. Själva domen och FUP m.m. får dock gärna komma fram när tid är.

Var i Biskop var det? Finns ju en del frekventa skribenter här från området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in