2012-05-11, 13:17
Bannlyst
Alla ni idioter som skriver att horor är värda 10 gånger mer än läkare och att horor drar in mer etc

Jag syftar ju fan inte på pengar, dignity! hur mycket värd man är som en MÄNNISKA respekterar ni horor lika mycket som "andra" läs tråden innan ni kommenterar för i helveteW`rkpoajdpasoidjpaisjåoaskSA
Citera
2012-05-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letslearn
Alla ni idioter som skriver att horor är värda 10 gånger mer än läkare och att horor drar in mer etc

Jag syftar ju fan inte på pengar, dignity! hur mycket värd man är som en MÄNNISKA respekterar ni horor lika mycket som "andra" läs tråden innan ni kommenterar för i helveteW`rkpoajdpasoidjpaisjåoaskSA
Nä, det är bara ditt sinne för humor som är riktigt låg. Du måste ha sett en gnutta med ironi i det hela... Eller? De har en poäng dock, eftersom de bemöter olika delar av 'värde' och nu verkar du ha bytt ut 'värde' till 'respekt' - det är två skilda saker.
Citera
2012-05-18, 23:40
Medlem
gormiti100s avatar
Självklart är dom värda lika mycket, dum fråga. Alla människor är värda lika mycket (då räknar jag inte med t.e.x hitler eller andra massmördare). Dom säljer inte sig själva utan dom säljer tjänster, i detta fall sexuella tjänster och dom flesta horor ser det som sista utväg då dom ofta är låg utbildade ensamstående som ingen vill anställa och är för dumma för att komma på tanken att gå tillbaka till skol bänken eller unga som vill testa för att det är spännande och finns mycket pengar att tjäna och som sedan fastnar i det. Om horor skulle vara mindre värda så skulle alla dom som utnyttjar deras tjänster och faktist betalar för att knulla dom också vara mindre värda.
Citera
2012-05-18, 23:48
Medlem
gormiti100s avatar
Citat:

Tycker att alla är värda lika mycket men att respektera är en annan sak som herren ovanför så fint sa, respekten för horor skulle enligt mig bero på varför personen i fråga börja med det den gör, om den inte orkar gå i skolan och gör det för den sakens skull så skulle jag inte respektera den men skulle inte värdera den mindre då det fortfarande är en individ som kan tänka själv och man ska inte värdera en person mindre för att den gör ett speciellt val i livet, varför ska man ha fri vilja ifall personer värderar en mindre för dom val man gör?
Citera
2012-05-18, 23:49
Medlem
ganglere2s avatar
Naturligtvis är de värda lika mycket som andra normala människor. A-lagare, heroinister o.likn. är mindre värda än oss andra i mina ögon. Dock en tjej som är eskort, prostituerad, hora eller vad man nu vill kalla det är inte mindre värd för det. Jag ser en prostituerad (inte en nedknarkad sprutnarkoman då alltså) som mycket mer värd än valfri krogslampa som drar hem nya killar och sätter på varje gång hon går ut.
Citera
2012-05-20, 00:21
Medlem
Alla vi är horor, min vän. Eller är du arbetlös? då är det en annan femma!
Citera
2012-05-20, 01:22
Medlem
Joggeriffics avatar
En snäll hora är värd ungefär ganska mycket.

En elak hora är värd ganska lite.

En medelhora är värd nästan ganska nära medel.
Citera
2012-05-20, 06:53
Medlem
Herkulesbigs avatar
alla säljer sig till ett pris!
Citera
2012-05-24, 10:20
Medlem
mahamuds avatar
Jag tycker inte alla är lika värda. Livet blir vad man gör det till, vem man än är. Men man ska tänka på att vissa horor kanske ''måste'' sälja sig för de får ingen annan ekonomisk inkomst och då blir det en helt annan sak.
Citera
2012-05-26, 12:40
Medlem
johanness avatar
Citat:
Horor säljer sin kropp för pengar
det här är en vanlig missuppfattning. faktum är att horor inte säljer sin kropp för pengar -- de säljer sexuella tjänster för pengar. efter avslutad transaktion har de kvar sin kropp (då de inte sålt den till någon annan) och kan sälja en ny tjänst om de vill.
Citera
2012-05-26, 12:50
Bannlyst
Jag anser att om man skriver "lika () värda som oss andra", så är man inte mycket värd. Halvilliterater borde gallras ur genpoolen.
Citera
2012-05-26, 15:05
Medlem
Psychoramas avatar
Frågan är: "Är TS lika mycket värd som en hora?" Klart som fan att dom är lika mycket värda som människor. Precis lika mycket värda som en arier och en neger från djupaste kongo... Även om denne bushman kanske mer liknar en apa i sitt utséende.. Sedan hur man vill klassa djuren är ju en annan sak.
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-26 kl. 15:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in