2013-01-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
Nej, de som är dåliga på det evolutionära spelet är mindre värda. De som väljer en förlorarstrategi är sämre än de som följer vinnarstrategierna. De som ägnar sig åt evolutionär efterblivet beteende visar att de inte är livsdugliga och därmed inte värda.

Du menar att du tycker att den med mest avkomma är mer värd än andra?
Citera
2013-01-11, 07:37
Medlem
variegatas avatar
Förstår inte riktigt hur folk tänker när de anser att horor är mindre värda än andra. Nu är "nedvärderingar av personligt värde" ett tecken på oförståelse och illusioner dock, så det är väl inte så konstigt.

De tjänar pengar på att ha sex med folk. På vilket sätt är det omoraliskt, menar folk? Om något så kan jag tycka att hororna själva kan vara utsatta och ha ett riskabelt levnadssätt, men det är ju upp till dem (mer eller mindre). Jag ser personligen ingen direkt skada för kunderna (de har ju faktiskt också ett val).

Vill någon klargöra?
Citera
2013-01-11, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letslearn
Det sägs ofta att alla människor är lika värda.

Det uppstod en discussion om huruvida horor är lika värda som oss andra.

Horor säljer sin kropp för pengar och har ingen självrespect hur kan de då vara lika mycket "värda" som andra individer

Det fanns vissa som tyckte att horor är lika värda och de som tyckte nej de är inte lika mycket värda som oss andra.

Vi lyckades inte att enas om ett svar eller övertala varandra, så nu undrar jag vad ni flashbackare tycker.

Är ny här så jag visste inte var jag skulle starta tråden. Var vänlig och flytta istället för att ta bort, tack på förhand.

En manlig hora är lika mycket värda som vi andra män. Det är ett yrke. Jag tycker alltså att det ska bli lagligt att hora.
Om vi pratar horande sliddjur så anser jag att de INTE är lika mycket värda som oss, inte ens lika mycke värda som de sliddjur som inte horar. En smutsig hora ligger lägst på linjalen och en ett rent dito lite ovanför
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in