• 1
  • 2
2012-04-13, 07:55
Medlem
Hon vill att jag ska köpa glidmedel, vilket jag tycker är pinsamt... jag tänkte "vafan jag har ju idominsalva" och det är ju som vaselin? Funkar det bra eller kommer det göra ont? Någon som prövat?
Citera
2012-04-13, 08:00
Medlem
Draup.s avatar
du kan lika gärna spotta på'n!

är väl inget farligt å köpa glidmedel? finns andra ph-neutrala oljor som funkar lika bra annars.
Citera
2012-04-13, 08:03
Medlem
Minxys avatar
Köp glidmedel på nätet då så slipper du "skämmas"
Annars så kan du ju köpa vanlig barnolja på Ica. Funkar alldeles ypperligt. Funkar faktiskt betydligt bättre än Apotekets "Klick" som är rena skiten om du frågar mig.
Citera
2012-04-13, 08:13
Medlem
Ingen som kan uttala sig om JUST idominsalva?
Citera
2012-04-13, 08:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodstainlane

Det är en salva så den tränger in i huden och ger inte den effekt du är ute efter. Glidmedel is the way to go.
Citera
2012-04-13, 08:27
Medlem
Brumelbryns avatar
Hur gammal är man när man tycker det är pinsamt o köpa glidmedel? Tycker TS det är pinsamt att köpa kondomer också? Tror inte idominsalvan fungerar nått vidare, då den upptas av huden. Som någon annan skrev, fungerar nog bättre med saliv då!

Nä, man up och gå till närmaste apotek och köp lite glid
Citera
2012-04-13, 09:15
Medlem
johanness avatar
eftersom det är din kk och inte din flickvän antar jag att ni använder kondom. i så fall är idominsalva och andra fett-/oljebaserade glidmedel direkt dåliga, eftersom fett och olja löser upp latexen i kondomen och ökar risken för att den spricker. använd ett vatten- eller silikonbaserat glidmedel i stället.

därutöver är idominsalva ganska dyrt om man använder det i stora mängder.

sammanfattningsvis: idominsalva är dyrt och dåligt i det här sammanhanget.
Senast redigerad av johannes 2012-04-13 kl. 09:18.
Citera
2012-04-13, 09:17
Medlem
Varför inte testa olivolja (extra virgin)
Citera
2012-04-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Annars så kan du ju köpa vanlig barnolja på Ica. Funkar alldeles ypperligt. Funkar faktiskt betydligt bättre än Apotekets "Klick" som är rena skiten om du frågar mig.

Som vanligt håller jag med Minxy.

Klick är värdelöst. Jag föredrar geggiga och tjocka glidmedel. Favoriten är Doc Johnson's Anal lube. Det är dock inte att rekommendera om man använder kondom. Ett bra vattenbaserat glidmedel är Elbow Grease Classic.

Jag skulle inte rekommendera Idominsalva för någon som vill prova analsex.
Citera
2012-04-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy

Håller med, Klick är värdelöst. Barnolja funkar kanonbra vid analsex, men dock inte ihop med kondom.
Citera
2012-04-13, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloodstainlane

Varför inbillar du dig att det ska funka? Det är ju en väldigt tjock och sträv salva, smörjer du händer med den så känns det inte direkt halt. Förstår inte ens hur man kan få idéen att använda den som glid. Följ råden du fått istället. Är du en sån fjant så att du inte kan köpa glid på Apoteket så går du till Ica och köper barnolja.
Citera
2012-04-13, 12:29
Medlem
rekomenderar olivolja
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem