Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-01, 21:25
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CD-skiva
Det var någon tidigare i tråden som påstod att det var kodlås på huset som Tereza antagligen kunde.
Källan var postarens flickvän som tydligen varit där på fest.
Tro på det om du vill men det låter troligt enligt mig.

Edit:

Hivemind

Hade hon festat där när han var bortrest? Då kanske det inte är konstigt att hon åker tillbaka till huset och röjer innan nån annan kommer.
Citera
2018-05-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan102
Har ju skrivits här tidigare i tråden flera gånger

Jag har läst hela tråden men inte sett just det. Om du vet kan du väl tala om det istället för att referera till tusentals inlägg?
Citera
2018-05-01, 21:28
Medlem
5549s avatar
Vart någonstans hade han det här huset som exet länsade på sängkläder?
Citera
2018-05-01, 21:30
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramrod
Visst går det att tolka det så, men då blir det jäkligt märkligt att åka hem till pojkvännen och ställa sig i duschen en evighet som hon skriver för att sedan plocka med sig sängkläder och madrass hem till sig.

Om hon då bara visste att han bara var på semester och i livet så är det fan sjukt beteende att släpa med sig halva sängen därifrån. Skulle hon bära tillbaka det veckan efter när han kom hem då eller?.
Visst kan man sakna någon när dom är bortresta men det där köper inte jag i alla fall.

Det känns som hon mycket väl visste att kåken skulle bommas igen ganska snabbt.

Jag läste brevet igen nu tolkar det som att hon åkte dit när hon fick reda på att han var borta. Så jävla konstigt och respektlöst tycker jag...om det nu är så att de inte ens var tillsammans längre och hon inte har kontakt med hans närmaste vänner och familj.
Citera
2018-05-01, 21:32
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549

1475 Blue Jay Way
Citera
2018-05-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549

I Los Angeles. Här är flera som besöker dödsboet: http://www.dailymotion.com/video/x6i5l1e
Citera
2018-05-01, 21:34
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Har ju skrivits här tidigare i tråden flera gånger

Fredrik Boberg, Sean Eriksson, Awat, lucas m.fl
Citera
2018-05-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag läste brevet igen nu tolkar det som att hon åkte dit när hon fick reda på att han var borta. Så jävla konstigt och respektlöst tycker jag...om det nu är så att de inte ens var tillsammans längre och hon inte har kontakt med hans närmaste vänner och familj.

Ja det stämmer. Där pratar hon om att hon åker dit EFTER hon fått beskedet. Inte före. Oavsett är hon en riktigt vidrig människa har man ju totalt insett
Citera
2018-05-01, 21:38
Medlem
Citat:
Fredrik Boberg, Sean Eriksson, Awat, lucas m.fl

Tack! Men det är bara Frederik som gjort inlägg på IG om att dem befunit sig där? Hemlig resa jämfört med tidigare resor??
Citera
2018-05-01, 21:44
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safursey
I Los Angeles. Här är flera som besöker dödsboet: http://www.dailymotion.com/video/x6i5l1e

Någon som kan identifiera personerna i dessa två klipp som har tagits utanför Tims hus?
Citera
2018-05-01, 21:45
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoyan
Tack! Men det är bara Frederik som gjort inlägg på IG om att dem befunit sig där? Hemlig resa jämfört med tidigare resor??

Nej S.Eriksson la även upp en instastory från Oman. Och alla andra grabbarna är ej aktiva på instagram som dessa två herrar. En av dom har till och med inte ens insta.
Citera
2018-05-01, 21:50
Medlem
Citat:
Någon som kan identifiera personerna i dessa två klipp som har tagits utanför Tims hus?
Första klippet är det väldigt likt Vincent Pontare men kan ha fel....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in