Det var någon tidigare i tråden som påstod att det var kodlås på huset som Tereza antagligen kunde.
Källan var postarens flickvän som tydligen varit där på fest.
Tro på det om du vill men det låter troligt enligt mig.
Edit:
Hivemind
Hade hon festat där när han var bortrest? Då kanske det inte är konstigt att hon åker tillbaka till huset och röjer innan nån annan kommer.
Visst går det att tolka det så, men då blir det jäkligt märkligt att åka hem till pojkvännen och ställa sig i duschen en evighet som hon skriver för att sedan plocka med sig sängkläder och madrass hem till sig.
Om hon då bara visste att han bara var på semester och i livet så är det fan sjukt beteende att släpa med sig halva sängen därifrån. Skulle hon bära tillbaka det veckan efter när han kom hem då eller?.
Visst kan man sakna någon när dom är bortresta men det där köper inte jag i alla fall.
Det känns som hon mycket väl visste att kåken skulle bommas igen ganska snabbt.
Jag läste brevet igen nu tolkar det som att hon åkte dit när hon fick reda på att han var borta. Så jävla konstigt och respektlöst tycker jag...om det nu är så att de inte ens var tillsammans längre och hon inte har kontakt med hans närmaste vänner och familj.
Jag läste brevet igen nu tolkar det som att hon åkte dit när hon fick reda på att han var borta. Så jävla konstigt och respektlöst tycker jag...om det nu är så att de inte ens var tillsammans längre och hon inte har kontakt med hans närmaste vänner och familj.
Ja det stämmer. Där pratar hon om att hon åker dit EFTER hon fått beskedet. Inte före. Oavsett är hon en riktigt vidrig människa har man ju totalt insett
Tack! Men det är bara Frederik som gjort inlägg på IG om att dem befunit sig där? Hemlig resa jämfört med tidigare resor??
Nej S.Eriksson la även upp en instastory från Oman. Och alla andra grabbarna är ej aktiva på instagram som dessa två herrar. En av dom har till och med inte ens insta.