Citat:
Ursprungligen postat av
MedievalSteel
Jag tolkar inte just den delen av hennes text som att hon var där efter att hon fick reda på att han dött. Hon skriver att hon var där samma dag SOM han dog, säkert för att försöka hinta mer om vilket "speciellt band" de hade med varandra. Typ allt hon lagt upp/skrivit har ju feltolkats pga skeiver konstigt och otydligt ibland, och hon har fått göra förtydliganden i efterhand, men jag tolkar i alla fall den biten som att hon kanske inte visste att han var död när hon snodde hans täcke/madrass/övriga godbitar i hans hem
Visst går det att tolka det så, men då blir det jäkligt märkligt att åka hem till pojkvännen och ställa sig i duschen en evighet som hon skriver för att sedan plocka med sig sängkläder och madrass hem till sig.
Om hon då visste att han bara var på semester och i livet så är det fan sjukt beteende att släpa med sig halva sängen därifrån. Skulle hon bära tillbaka det veckan efter när han kom hem då eller?.
Visst kan man sakna någon när dom är bortresta men det där köper inte jag i alla fall.
Det känns som hon mycket väl visste att kåken skulle bommas igen ganska snabbt.