Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-15, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
d lider

Undrar om hon drack när hon var gravid med Tim.
Citera
2019-09-15, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Undrar om hon drack när hon var gravid med Tim.

Det vet man ju inte men å andra sidan så såg man annorlunda på alkohol och graviditet - 89 än vad man gjorde på 70-talet.
Däremot kan en kvinnas ålder spela in vilket kan innebära en ökad risk för barnet.
Om jag inte minns fel så var Anki 42-43 år när Tim föddes
Citera
2019-09-15, 12:26
Medlem
.Anonymouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Nu har Rebby Fox till slut gått över alla gränser. Vilken vidrig jävel!
Senaste på insta:

I'd like to say hi to Tim's family who followed me under their fake names 🖐
They must be eager för the release of we burn.
Wonder if they would tell the truth about things they are hiding for a early copy 🤔😂

We Burn skulle väl släppas förgående vecka enligt det kontot? Bluff att h*n sitter på låten öht.
Citera
2019-09-15, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Anonymous
We Burn skulle väl släppas förgående vecka enligt det kontot? Bluff att h*n sitter på låten öht.

Rebby.fox sitter inte personligen på We Burn. Personen bakom kontot är garanterat en av de som lägger ihop pengar för att få loss låtarna från den som sitter på den. Detta via en discord server.
Citera
2019-09-15, 14:32
Medlem
Jeltzins avatar
Var får man tag på låtarna i full kvalitet?
Citera
2019-09-15, 19:04
Medlem
rebby publicerade en Instagram story som säger "Dm me for linK" det ska vara "we burn " -länken
Citera
2019-09-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
rebby publicerade en Instagram story som säger "Dm me for linK" det ska vara "we burn " -länken

Någon som följer som kan få tag på länken?
Citera
2019-09-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor

I'm on it.
Citera
2019-09-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor

Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
I'm on it.

Samma här. Dock vet jag inte vad FB säger om att man delar länken här. Var någon som kommenterade hans ena inlägg om varför han läcker hans musik där han surt svarade: "why are you following me then get lost".

Vet inte alls vad han tjänar på att dela dessa låtarna när han eventuellt betalat för dom själv. Är det för han går igång på att ha många följare på IG?

Vet inte riktigt vad jag själv känner över att få tag på musiken. Samtidigt som det är låtar man verkligen älskar och vill gärna ha en ren studio version så drabbar det Tim då folk förmodligen skiter i att köpa det när det väl släpps men också för att Tim var perfektionist och ville bara släppa låtarna när han själv ansåg att dom var klara. Hade han tyckt att We Burn eller andra låtar var klara så hade dom säkert redan varit släppta.
Citera
2019-09-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
Samma här. Dock vet jag inte vad FB säger om att man delar länken här. Var någon som kommenterade hans ena inlägg om varför han läcker hans musik där han surt svarade: "why are you following me then get lost".

Vet inte alls vad han tjänar på att dela dessa låtarna när han eventuellt betalat för dom själv. Är det för han går igång på att ha många följare på IG?

Vet inte riktigt vad jag själv känner över att få tag på musiken. Samtidigt som det är låtar man verkligen älskar och vill gärna ha en ren studio version så drabbar det Tim då folk förmodligen skiter i att köpa det när det väl släpps men också för att Tim var perfektionist och ville bara släppa låtarna när han själv ansåg att dom var klara. Hade han tyckt att We Burn eller andra låtar var klara så hade dom säkert redan varit släppta.

Menade att jag var på g att få länken, har dock aldrig fått den...

Du kan alltid länka den i PM till oss som vill lyssna. Jag hade uppskattat det enormt. Vill du, får du gärna skicka. Tack 🙏🏻
Citera
2019-09-15, 21:23
Medlem
Citat:

Tror han vill ha uppmärksamhet, därför han läcker dem och älskar när folk ber om den i DM
Citera
2019-09-15, 22:00
Medlem
Citat:

Får du tag på den skulle jag också uppskatta ett PM!

Sen är det som du säger, låtarna hade säkert redan varit ute om Tim hade velat det. Tror inte det finns nån rimlig chans att dessa kommer släppas någonsin TIM var nog sista plattan med officiella släpp så enda sättet att få höra mer guldkorn är då tyvärr på detta sätt. Även om jag gärna hade sett mer officiella släpp och gladeligen betalat för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in