Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-13, 00:05
  #1
Medlem
WildAndFrees avatar
Tjena , jag är en kille på 18 år , Min tjej är lika gammal , vi har varit ihop i ca 1.3 år . Det är såhär att jag har kommit på att , jag har blivit mycket mer intresserad av andra tjejer , jag vill nästan hålla på med dem ( tänker inte vara otrogen ) , iaf så har jag & tjejen haft varan jätte nära i alla glada , lessna , arga stunder vi haft ihop. men det känns som vi nästan bara gör samma sak när vi är med varan , myser , ser film , pratar , träffar ngn kompis till mig - Henne . idag var jag med en tjej kompis . Och en till kill kompis till mig , iaf så känns det som att jag skulle vilja hålla med henne . men jag vill ändå inte förlora allt jag har med min nuvarande flickvän .Mina föräldrar gillar henne som fan . hennes pappa & mamma gillar mig ochså riktigt mycket , och jag vet att hon skulle bli förkrossad om jag gjorde slut med henne...

Behöver råd från andra som varit med i samma sitvasion som jag , om jag dissar min tjej & är med massa andra tjejer , tror ni att jag kommer komma över min nuvarande tjej eller kommer jag sakna henne som fan . har jag kanske helt tröttnat ? ...
Citera
2012-04-13, 00:11
  #2
Medlem
B.U.L.L.F.R.O.Gs avatar
Ge ditt nuvarande förhållande lite mer tid. Kan vara att du bara är intresserad av andra tjejer just nu eftersom du inte kan få dom. Försök göra något nytt spännande så det inte blir samma sak dag ut och dag in.
Citera
2012-04-13, 00:11
  #3
Medlem
Brunsass avatar
Väx upp förfan, antingen så är du ihop med din tjej och strular inte med någon annan eller så gör du slut och har så mycket sex du vill, och lär dig skriva också.
Citera
2012-04-13, 00:19
  #4
Medlem
Lima11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.U.L.L.F.R.O.G
Försök göra något nytt spännande så det inte blir samma sak dag ut och dag in.

Word up.

Behöver inte vara något speciellt, bryt bara mönstret som ni kommit in i.
Citera
2012-04-13, 00:54
  #5
Medlem
ignoreras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildAndFree
Behöver råd från andra som varit med i samma sitvasion som jag , om jag dissar min tjej & är med massa andra tjejer , tror ni att jag kommer komma över min nuvarande tjej eller kommer jag sakna henne som fan . har jag kanske helt tröttnat ? ...

Tycker du skriver svaret själv: nej, du bör vänta med att dumpa eftersom du är så osäker. Om du tycker dte är så tråkigt, gör något själv då! Hitta på något nytt med henne, för in lite liv i förhållandet igen. Se om det funkar innan du gör slut. För jag tror inte du skulle få tillbaka henne om du "dissar din tjej och är med massa andra tjejer".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback