Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-12, 21:03
Medlem
Noxids avatar
Gokväll!

Finns massvis med trådar om att folk blivit lurad på både Blocket, Tradera och bla vid bilköp.

Har du blivit lurad någon gång? Vid vilket sammanhang hände detta? Hur stor summa rörde det sig om?

Jag kan själv börja med att jag blivit lurad för ett tag sedan när jag skulle handla Tv-spel på Blocket. Satte in 900kr på personens konto, men några spel kom aldrig.

Vad har ni att bjuda på?
Senast redigerad av Noxid 2012-04-12 kl. 21:07.
Citera
2012-04-12, 21:07
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Blev lurad när jag skulle köpa knark - 500 kr som jag aldrig såg igen.
Citera
2012-04-12, 21:27
Medlem
ohoyas avatar
köpte en moppe av en turk. den krånglade efter 2 dagar, fick lämna in den på reparation. 700kr fick jag betala!
Citera
2012-04-12, 21:28
Medlem
AnCa89s avatar
Blev lurad när jag köpte dator för 2 år sedan... Satte in pengarna på negerns konto och fick aldrig se ngn dator... Det handlade om 4000spänn. Men jag får skylla mig själv eftersom jag litade på en neger
Citera
2012-04-12, 21:43
Medlem
ohoyas avatar
kom och tänka på en till gång. köpte filmer på en marknad av några negrer. filmerna var inplastade så gick inte att se om någon skiva va i fodralet. tror ni det låg någon film där?

200kr tror jag de va.
Citera
2012-04-12, 21:59
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohoya
kom och tänka på en till gång. köpte filmer på en marknad av några negrer. filmerna var inplastade så gick inte att se om någon skiva va i fodralet. tror ni det låg någon film där?

200kr tror jag de va.

Vem köper film på marknad av några negrer för 200 spänn? Någon exklusiv porrfilm?
Citera
2012-04-12, 22:01
Medlem
Tråkig historia Man kan inte lita på nån längre.

Jag har väl med blivit lurad. Ganska barnsligt var det. Jag var rätt liten, kanske 10 år. Jag köpte 5 st tuggummin, sånna som bara kosta 1 kr/st. Men...jag fick bara 4 st!! Och betalade en femma!

Ja..typ..rätt barnligt. MEN Jag var LITEN!
Citera
2012-04-12, 22:12
Medlem
ohoyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxid
Vem köper film på marknad av några negrer för 200 spänn? Någon exklusiv porrfilm?

hahaha nix. någon vetenskapsfilm om Gustav Vasa.

får läsa på wikipedia istället...
Citera
2012-04-12, 22:28
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Kom ihåg det så väl. Jag skulle gå och köpa en cheeseburgare på McD. Det var på natten men de fick tydligen slut på bröd så de fick gå på lager och fixa det och göra min "cheese". Jag betalade och jag väntade, väntade och väntade. Jag hade suttit i 15 min sen orkade jag inte mer så jag bara stack. Jag saknar den tian , kunde fan köpt en tidning för det eller något....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in